0

6

توسعه‌دهندهٔ شیبا اینو: شیباریوم برای فعالیت گسترده آماده است

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو اعلام کرده شیباریوم؛ راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ بلاک چین شیبا اینو، اکنون فعال و «آماده جذب کاربران بیشتر» است.

فعالیت گسترده شیباریوم شروع شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کوساما در یک پست وبلاگ پیش از انتشار این اعلانیه فاش کرد این لایه تاکنون بیش از ۶۵ هزار کیف پول جمع‌آوری و ۳۵۰ هزار تراکنش را پردازش کرده است.

این پلتفرم همچنین شاهد استقرار طیف گسترده‌ای از توکن‌ها بوده که از «سرگرم‌کننده، عجیب‌وغریب تا گاهی اوقات توهین‌آمیز» متغیر است.

کوساما با قدردانی از تلاشی مشترک، از تیم پالیگان و چندین نفر دیگر که به رساندن شیباریوم به این نقطه کمک کردند، تشکر کرد و بیان کرد که فورک کردن پالیگان «کار درستی» بود.

خرید ارز دیجیتال

این خبر پس از به‌روزرسانی اخیر از کوساما منتشر شد که بیانگر بهینه‌سازی‌های در حال انجام برای شیباریوم بود.

این اطلاعیه همچنین روند برداشت توکن‌های مختلف در شیباریوم را توضیح داد و اشاره کرد که این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که به زمان خاصی برای تسویه برداشت نیاز دارد (از ۴۵ دقیقه تا ۳ ساعت برای اکثر توکن‌ها و تا ۷ روز برای توکن BONE).

همانطور که در گزارش‌ها آمده بود، شبکه اصلی شیباریوم لانچ موفقی را پشت سر نگذاشت. در اوایل ماه جاری، راه‌اندازی مین نت شیباریوم با مشکلات فنی از جمله آفلاین شدن RPC شبکه اصلی آن و قفل شدن مقدار قابل‌توجهی اتریوم در پل بین‌زنجیره‌ای آن مواجه شد. در آن زمان، بروز این اشکالات منجر به کاهش قیمت توکن شیبا اینو (SHIB) شد.

با توجه به عملکرد بسیار ناپایدار این توکن و حملات فادی (FUD) اخیر با هدف متزلزل ساختن اعتماد سرمایه‌گذاران، این اتفاق برای جامعه شیبا مانند یک سواری با ترن هوایی بوده است.

کوساما صراحتاً علیه «ترس، عدم اطمینان و شک» پیرامون پروژه شیبا اینو صحبت کرد و از جامعه شیبا خواست که به‌جای نوسانات کوتاه مدت بازار بر اهداف بلندمدت تمرکز کنند.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)