0

1

پذیرش شیبا اینو در بیش از ۴۰۰ کسب‌وکار در سراسر جهان!

بایننس با همکاری ivendPay پرداخت با ارز دیجیتال Shiba Inu را در بیش از چهارصد کسب‌و کار بین‌المللی میسر کرده است.

پذیرش شیبا اینو در بیش از ۴۰۰ کسب و کار در جهان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بایننس، اکوسیستم بلاک چینی پیشرو در جهان و ارائه‌دهنده زیرساخت ارزهای دیجیتال به‌تازگی استفاده واقعی از ارز دیجیتال شیبا اینو را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت گسترش داده است.

بایننس اخیراً اعلام کرده با یک سرویس پرداخت بین‌المللی به نام ivendPay وارد همکاری شده است. طبق این اعلامیه، این همکاری به کاربران Binance Pay امکان خریداری کالاها و خدمات را از شبکه جهانی ivendPay که متشکل از بیش از ۴۰۰ تاجر است را با استفاده از بیش از ۷۰ ارز دیجیتال از جمله شیبا اینو می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال

ivendPay یک ارائه‌هنده خدمات پرداخت همه‌کاره است که طیف وسیعی از گزینه‌های پرداخت از قبیل پایانه‌های فروش (کارتخوان‌های سیار)، برنامه‌های تلفن همراه، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، APIها و دستگاه‌های فروش را به مشاغل ارائه می‌دهد که پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

این همکاری در حالی صورت می‌گیرد که ivendPay بر گسترش خدمات خود در بازار اروپا تمرکز دارد و اولویت آن کشور پرتغال است. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان پرداخت ارزهای دیجیتال برای سیستم‌های فروش و خرده‌فروشی در اتحادیه اروپا است و در The FinTech House، بزرگترین مرکز فین‌تک، رگ‌تک، بیمه فناوری و امنیت سایبری پرتغال، با شرکای برجسته‌ای مانند KPMG، VISA و BPI مستقر است.

درآوردن شیبا اینو از بخش نوآوری بایننس

در یکی دیگر از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز اخیر، بایننس تصمیم گرفت شیبا اینو را از بخش نوآوری خود خارج کند. این تصمیم در واکنش به افزایش بی‌سابقه فعالیت‌های اجتماعی پیرامون اکوسیستم شیبا اینو، که ناشی از راه‌اندازی اخیر شبکه آزمایشی بتای شیباریوم و نرخ رو به رشد پذیرش آن بوده، گرفته شده است.

خرید طلا با شیبا اینو

علاوه‌براین، صرافی‌های مشهور طلا از جمله APMEX ،American Gold Exchange ،Bullion Exchanges، و Best Bullion اخیراً به دسته پیشرو درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال BitPay پیوسته‌اند تا امکان خریداری طلا با استفاده از شیبا اینو را برای مشتریان خود فراهم کنند.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)