0

0

ترند شدن ادامه‌دار شیبا اینو (SHIB) با فهرست شدن در بورس اصلی کره جنوبی

ترند شدن ادامه‌دار شیبا اینو (SHIB) با فهرست شدن در بورس اصلی کره جنوبی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) که از یک میم الهام گرفته شده است، پس از اینکه از نظر حجم در یکی از بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو در کره جنوبی لیست شد، اکنون در صدر ترندینگ چارتز وب‌سایت‌های محبوب ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

در اطلاعیه‌ای که اخیراً منتشر شده است، صرافی  Upbit مستقر در سئول که پس از بایننس حجم معاملات بیشتری را نسبت به هر صرافی دیگری در این کشور ثبت کرده، فهرست شدن یک جفت SHIB را در برابر وون کره جنوبی (KRW) فاش کرد.

به خاطر این فهرست شدن، توکن SHIB در زمان نگارش این خبر به عنوان یک دارایی پرطرفدار در CoinMarketCap شناخته شده و پس از آن بیت کوین ($BTC)، Fetch.ai ($FET) ،PancakeSwap ($CAKE) و پلتفرم قرارداد هوشمند Solana ($SOL) قرار دارند.

قیمت این میم کوین از چند هفته گذشته به‌خاطر بلاک چین شیباریوم که قرار است به‌زودی لانچ شود، افزایش یافته است. در طول ۳۰ روز گذشته، SHIB بیش از ۴۰٪ افزایش قیمت را تجربه کرده، درحالی‌که بیت کوین ۲۶٪ افزایش یافته است.

طبق گزارشات، ارزش بازار شیبا اینو در ۳۰ روز گذشته نزدیک به ۲ میلیارد دلار افزایش یافته و از ۶.۴ میلیارد دلار فراتر رفته است. بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه اتریوم حدود ۸۵ میلیون دلار SHIB را قبل از لانچ شدن شیباریوم انباشت کرده‌اند، و در زمانی این کار را کردند که این ارز دیجیتال الهام‌گرفته از میم با برند لوکس آمریکای شمالی، Bugatti Group در ضرب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در یک «رویداد ویژه» مشارکت داشت که در آن گروه بوگاتی میزبانی «جشن و فضای ضرب کردن» مختص شیبوشی‌ها را بر عهده داشت.

ارز دیجیتال

طبق حسابی مرتبط با ارز دیجیتال شیب، این مجموعه‌ی ضرب ویژه «در ۴ دقیقه اول این رویداد فروخته شد»، زیرا تقاضا برای توکن‌ها بسیار بیشتر از عرضه‌ی آن بود.

شیبوشی‌ها توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) منحصربه‌فرد اکوسیستم شیبا اینو هستند که در اکتبر سال گذشته راه‌اندازی شدند. این مشارکت “اقلام فیزیکی و NFTهای کلکسیونی” را برای دارندگان شیبوشی به ارمغان آورد.

در مجموع ۲۹۹ نسخه محدود و یک “نسخه اولیه بسیار انحصاری” در این رویداد منتشر شد. ۹۵٪ مینت‌ها یک کیف دوشی با عرضه محدود را از گروه بوگاتی دریافت کردند، درحالی‌که ۵٪ دیگر چمدان مسافرتی از این نوع را از این گروه جایزه گرفتند. اینها جوایزی بود که به ۱۵ مینت‌کننده منتخب NFT دادند و همچنین این امکان به آنها داده شدتا طرح شیبوشی خود را روی کیف قرار دهند.

شیباریوم، راه حل لایه دو نیز با هدف بهبود اکوسیستم شیبا اینو با ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و هزینه کمتر، در میان سایر پیشرفت‌های مهم این شبکه، به‌زودی قرار است راه‌اندازی شود.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)