0

0

راه‌اندازی شیباریوم بتا وارد فاز نهایی شد

راه‌اندازی بتا شیباریوم وارد فاز نهایی شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، سازنده اصلی میم کوین شیبا اینو، در سال جدید تاکنون توییت زیادی نزده است. او در مورد راه‌اندازی آتی شیباریوم، به‌جز برداشتی سطح بالا از آینده این پروتکل لایه دو، توییت دیگری منتشر نکرده است.

با‌این‌حال، به‌تازگی به نظر می‌رسد او مطلبی به‌طور غیرمستقیم در مورد لانچ این شبکه جدید پست کرده است. این توسعه‌دهنده چیزی را به بخش بیو توییتر خود اضافه کرده که نشان می‌دهد عرضه وعده داده شده نسخه بتای شیباریوم واقعاً در شرف وقوع است.

“قرار دادن شیباریوم در جعبه قلبی شکل با کمان”

شایتوشی کوساما در بیوگرافی توییتر خود نوشته که “او در حال یادگیری نواختن فلوت قبل از قرار دادن شیباریوم در جعبه‌ای به شکل قلب با کمان است.” این حرکت نشان‌دهنده رسم هدیه دادن به سبک شرقی (به‌ویژه ژاپن یا چین) است.

در اواخر سال گذشته، کوساما در پست اشتراکی خود اظهار کرد که به هنر ژاپنی علاقه‌مند است؛ نام مستعار وی «کوساما» نیز از همین علاقه نشأت می‌گیرد. در مورد شایتوشی، «شای» برگرفته از کلمه انگلیسی shy و “توشی” به افتخار خالق مرموز بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) گذاشته شده است.

خطاب به ارتش شیب (SHIBARMY#):

 امیدوارم شایتوشی بلد باشه چطوری فلوت بزنه! 🎼🎶

نام مستعار در کریپتو روشی برای مرموزتر بودن

به نظر می‌رسد ساتوشی نه تنها خالق مد رمزنگاری است، بلکه الهام‌بخش دیگر سازندگان رمزارزها برای انتخاب نام مستعار نیز بوده است. بنیانگذار توکن شیبا اینو، ریوشی (Ryoshi) نام دارد که آن نیز نامی مستعار است. به طرز عجیبی، ریوشی مانند ساتوشی ناکاموتو تصمیم گرفت ناشناس بماند و با تمام رمزارزهای تازه عرضه‌شده‌ی خود از شبکه خارج شود.

ارز دیجیتال

توسعه‌دهنده اصلی SHIB خود را با نام مستعار شایتوشی کوساما معرفی کرده است. بااین‌حال، او در یکی از توییت‌های قبلی خود اشاره کرد که ممکن است نام واقعی خود را در آینده نزدیک فاش کند، زیرا او و مربی‌اش بر سر این موضوع توافق کردند.

داشتن یک راهنما یا مربی اشاره دیگری است که نشان می‌دهد کوساما یا اصالتی ژاپنی دارد یا عاشق فلسفه شرقی است که داشتن مرشد و راهنما اغلب بخشی از فرهنگ محلی آنهاست.

تاریخ راه‌اندازی شیباریوم بتا

برخلاف شایتوشی که در طول سال گذشته مدام به جامعه شیب می‌گفت شیباریوم “خیلی زود” عرضه می‌شود، این بار تاریخ انتشار این پروتکل لایه دو در یک پست وبلاگ توسط توسعه‌دهندگان آن اعلام شد.

این پست همچنین اهداف اصلی شیباریوم را به اشتراک گذاشت. مهمترین چیزهایی که به ارتش SHIB وعده داده شده این است که کاربران می‌توانند هر تعداد تراکنش را که می‌خواهند انجام بدهند، آن هم بدون ترافیک با سرعت بالا و کارمزدهایی کم که با میم توکن BONE پرداخت می‌شود.

بخشی از کارمزد این تراکنش‌ها به SHIB تبدیل و سپس سوزانده می‌شود. از آنجایی که انتظار می‌رود پس از این لانچ میزان نقل و انتقالات به‌شدت افزایش یابد، برخی در جامعه شیبا اینو امیدوارند که اگر نه روزانه، اما تریلیون‌ها SHIB در هفته سوزانده شود.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)