0

5

شیبا اینو دیگر یک میم کوین نیست!

کیور روهیت (Keyur Rohit)، بیت‌کوینر برجسته، در توییتر از پل جدید شبکهٔ شیباریوم بتا که یک پروتکل کراس چینی برای این راه‌حل لایه دو بلاک چین شیبا اینو است، استقبال کرده و معتقد است شیبا اینو با این اقدام دیگر یک میم کوین محسوب نمی‌شود.

راه‌اندازی پل جدید شیباریوم بتا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کاربران با استفاده از این پل می‌توانند داریی‌های خود را از طریق شبکه‌هایی مانند اتریوم به شیباریوم منتقل کنند. با این حال، هر تراکنش ممکن است ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان ببرد.

روهیت در عنوانی جداگانه در توییتر با اشاره به این موضوع اظهار کرد که انتشار پل شیباریوم بتا نشان می‌دهد شیبا اینو دیگر یک میم کوین نیست.

خرید ارز دیجیتال

میم کوین به ارزهای دیجیتالی گفته می‌شود که در نتیجه یک شوخی راه‌اندازی شدند. جالب اینجاست که شیبا اینو با راه‌اندازی پروژه‌های مهم سعی در از بین بردن عنوان میم کوین دارد.

شیباریوم از آن پروژه‌هایی است که به حذف عنوان میم کوینی شیبا اینو کمک خواهد کرد. روهیت نیز همین نظر را دارد.

این بیت کوینر معتقد است شیباریوم نقشی انقلابی برای توکن SHIB و دنیای کریپتو دارد. تراکنش‌های سریع‌تر، کارمزدهای پایین‌تر، پل‌زنی به اتریوم، و فرصت‌های بالقوه بازی و متاورس، آن را به شبکه‌ای قدرتمند با نفوذ زیاد تبدیل کرده است و در نتیجه کاربران بیشتری را جذب می‌کند.

علاوه‌براین، وی به ویژگی‌های مختلف شیباریوم اشاره و اظهار کرد که این راه‌حل لایه دو قرار است از چهار توکن اکوسیستم شیبا اینو که شامل توکن‌های SHIB، TREAT، BONE و LEASH می‌شود، استفاده کند.

به نظر روهیت با افزایش تقاضا برای این توکن‌ها، قیمت آنها سر به فلک خواهد کشید.

او همچنین درباره اهمیت Doggy DAO، یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار که توسط دارندگان توکن شیبا اینو (SHIB) اداره می‌شود، صحبت کرد.

او خاطرنشان کرد که Doggy DAO مدیریت جامعه را تقویت و پروژه‌های شیباریوم را از لحاظ مالی تأمین می‌کند.

راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم نزدیک است

در این بین، راه‌اندازی این پل در نسخه بتای شیباریوم تأیید بیشتری است بر راه‌اندازی هرچه زودتر شبکه اصلی آن.

همانطور که در گزارش‌ها آمده شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین شیبا اینو تأیید کرده لانچ مین نت شیباریوم احتمال دارد طی کنفرانس Blockchain Futuristic در ماه آگوست رخ دهد.

منبع: کریپتو بیسیک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)