0

2

شبکهٔ شیباریوم رکورد بیشترین میزان بهره‌وری را شکست!

پاپی نت (Puppynet) نسخهٔ بتا یا آزمایشیِ شبکهٔ شیباریوم با عبور از مرز ۱۶ میلیون آدرس کیف پول، رکورد جدیدی را در حیطهٔ کارایی این شبکه ثبت کرد. با توجه به داده‌های PuppyScan، آدرس کیف پول‌های این شبکه از مرز ۱۶ میلیون فراتر رفته و به رقم ۱۶.۰۲۱.۱۷۸ رسیده است.

ثبت بیشترین قابلیت استفاده در شبکه شیباریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شبکهٔ آزمایشی شیباریوم از زمان راه‌اندازی خود در ۱۱ مارس تاکنون ۱۲۴۶۲۴۰۸ تراکنش را پردازش کرده است. تعداد کل بلاک‌های آن در حال حاضر ۹۹۷۸۱۹ است. میانگین زمان برای ایجاد هر بلاک در این شبکه هفت ثانیه است.

شیباریوم به گونه‌ای طراحی شده است که سرعت تراکنش سریع‌تر و کارمزد کمتری را در مقایسه با سایر بلاک چین‌ها به مردم، توسعه‌دهندگان و مشاغل IRL ارائه دهد.

این بلاک چین بستری برای ایجاد و مبادله دارایی‌های دیجیتال است. علاوه‌براین، به عنوان پایگاهی برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)، از جمله Shib the Metaverse، Shiba Eternity و محصولات مختلف دیگر، پروژه‌ها، پلتفرم‌ها و ارائه خدمات در جامعه گسترده‌تر Shiba Inu نیز عمل می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

سوال «ون شیباریوم (wen shibarium)» همچنان در جامعه شیبا اینو رایج است. لوسی شیب (LucieSHIB) با به اشتراک‌ گذاشتن اشارات جمع آوری‌شده از تیم Shiba Inu برای راه‌اندازی شبکه اصلی این بلاک چین، از سه ماهه دوم تا سه ماهه سوم سال جاری تخمینی ارائه داده است.

او اظهار داشت توسعه‌دهندهٔ Shibarium 1 حدس می‌زند راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم در ماه اوت باشد که می‌شود سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳، اما رهبر شیبا اینو شایتوشی کوساما ماه ژوئن یعنی سه ماهه دوم سال را برای آن تخمین زده است.

لوسی شیب اضافه می‌کند لانچ اصلی این شبکه حتمی است و در حال حاضر تیم‌های متعددی از جمله تیم یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در حال کار بر این شبکه هستند. برآورد تیم شیبا برای سال ۲۰۲۳ تمرکز بر رشد پایدار این بلاک چین است. البته فرآیند آزمایش و ممیزی‌های امنیتی نیز قبل از این راه‌اندازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شیبا اینو (SHIB) در حال چشمک زن سیگنال‌های زیر قیمت خرید

طبق تحلیل‌های آنچینی Santiment، چندین آلتکوین، از جمله SHIB، در حال حاضر در قلمروی خرید با قیمت‌های پایین هستند.

تحلیلگران Santiment نوشتند: «با توجه به اینکه بازارها برای معامله گران کسل‌کننده به نظر می‌رسند، ما همچنان شاهد آدرس‌های نگران و بی‌قراری هستیم که کیف پول خود را خالی و دارایی‌شان را با ضرر می‌فروشند. مدل MVRV ما، که برای اعضا در Google Sheets در دسترس است، نشان می‌دهد اکثریت قریب‌به‌اتفاق آلتکوین‌ها در حال چشمک زدن سیگنال‌هایی با زیر قیمت خرید در کل این بخش هستند.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)