0

0

گامی بزرگ برای اکوسیستم شیبا؛ صرافی شیبا سواپ در شبکه شیباریوم راه‌اندازی شد

راه‌اندازی شیبا سواپ در شیباریوم
علی ابراهیمی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ (ShibaSwap) در بستر شبکه شیباریوم راه‌اندازی شد. شیباریوم، بلاکچین لایه ۲ اکوسیستم شیباست که از آگوست سال گذشته تاکنون فعالیت می‌کند.

بر اساس اطلاعیه رسمی تیم توسعه شیبا، کاربران می‌توانند استخرهای نقدینگی جدیدی را در صرافی شیبا سواپ ایجاد کنند و به سواپ توکن‌های مختلفی بین شیباریوم و بلاکچین اصلی اتریوم بپردازند. همچنین هرکسی می‌تواند توکن مورد نظر خود با ساخت یک استخر نقدینگی به صرافی شیبا سواپ اضافه کند.

به گفته توسعه‌دهندگان شیبا، با عرضه صرافی شیبا سواپ در بستر شبکه شیباریوم، حالا این صرافی غیرمتمرکز می‌تواند تراکنش‌های سریع و مقرون به صرفه‌ای داشته باشد و در عین بهره بردن از امنیت شبکه اتریوم، از مقیاس‌پذیری بالای این راهکار لایه ۲ استفاده کنند.

بر اساس این اطلاعیه، تیم توسعه شیبا در نسخه ۲.۰ شیبا سواپ در شبکه شیباریوم، یک رابط کاربری مناسبی چه برای کاربران تازه‌وارد و چه برای تریدرهای حرفه‌ای طراحی کرده است:

خرید ارز دیجیتال

ما یک داشبورد جدید برای معرفی توکن‌های ترند معرفی کرده‌ایم و شاهد ارائه یک رابط کاربری اصلاح شده هستیم که تجربه معاملات و ییلد فارمینگ کاربران تازه‌کار و حرفه‌ای را بهبود می‌بخشد.

نمایی از رابط کاربری جدید شیبا سواپ
نمایی از رابط کاربری جدید شیبا سواپ

صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ در سال ۲۰۲۱ در بستر شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. پس از آن، تیم توسعه شیبا سال گذشته تصمیم گرفت راهکار لایه دویی به نام شیباریوم عرضه کند. علیرغم فعالیت تقریبا یک ساله این راهکار لایه ۲، هنوز هیچ اپلیکیشن غیرمتمرکز بزرگی روی آن عرضه نشده و شیبا سواپ، نخستین برنامه‌ای است که از این شبکه استفاده می‌کند.

به دنبال اعلام این خبر، قیمت شیبا گارد صعودی به خود گرفت و از مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۳ دلاری عبور کرد. در حال حاضر نیز شیبا در حوالی ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار معامله می‌شود.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)