0

3

سولانا از BNB جلو زد؛ چه سرنوشتی در انتظار ارز سولانا است؟

ارز دیجیتال بایننس کوین که برای سال‌ها جایگاه چهارم ارزهای دیجیتال برتر بازار را به خود اختصاص داده بود، اکنون این جایگاه را به سولانا سپرده است.

رشد سولانا
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا که در هفته‌های پیش رشد خیره کننده‌ای را تجربه کرده، در روند صعودی اخیر خود توانسته جایگاه BNB را از آن خود کند و به چهارمین رمز ارز برتر بازار تبدیل شود!

اکنون ۵ ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، تتر، سولانا و بایننس کوین. جالب است بدانید که بایننس کوین سال‌ها بود که جایگاه ۴ بازار رمز ارزها را در دست داشت، اما اکنون با رشد سولانا به جایگاه پنجم تنزل پیدا کرده است.

خرید ارز دیجیتال

آیا سولانا رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد؟

سقف تاریخی قبلی سولانا در حوالی ۲۵۰ دلار قرار دارد و در حال حاضر این رمز ارز با رشد اخیرش توانسته خود را به حوالی ۱۰۰ دلار برساند. با این حال به نظر می رسد این رمز ارز فعلا برای رشد بیشتر با چالش مواجه باشد.

محدوده ۱۰۰ دلار علاوه بر اینکه یک مقاومت استاتیک به حساب می‌آید، یک مقاومت روانی نیز هست. در نتیجه انتظار داریم بازار از این ناحیه کمی ریزش کرده و یک فرصت ورود دیگر به خریداران جا مانده بدهد. اما به صورت کلی اگر بیت کوین در روزهای پیش رو بار دیگر پامپ شود، سولانا نیز ممکن است مقاومت ۱۰۰ دلار را از راه بردارد.

خرید سولانا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)