0

2

آخرین اخبار و شایعات ETF سولانا

شایعات مبتنی بر ETF اسپات سولانا امیدواری طرفداران سولانا به صعود مجدد را بیشتر کرد.

ETF اسپات سولانا و امید به صعود بیشتر
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

امیدهایی که با لیست شدن ETF اسپات سولانا در CME (بورس کالای شیکاگو) درمیان طرفداران سولانا زنده می‌شود!

بورس کالای شیکاگو CME شایعات مبتنی بر معاملات فیوچرز SOL را نه تأیید و نه رد کرده است. این مسئله بازار را وارد یک عدم قطعیت و اطمینان حول این موضوع نمود.

به دنبال تصویب صندوق های قابل معامله یا ETF های اسپات اتریوم، کارشناسان گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه ETF کدام رمزارز می‌تواند به عنوان سومین دارایی دیجیتال تأیید شود، مطرح کردند.

بسیاری بر این باورند که سولانا می‌تواند گزینه‌ای محتمل و جذاب باشد. برخی دیگر از تحلیلگران نیز معتقدند که ارسال درخواست برای ثبت و راه‌اندازی ETF اسپات سولانا به این آسانی نبوده و ممکن است با چالش‌هایی فراتر از اتریوم و بیت‌کوین مواجه شود.

ارز دیجیتال

نظر تحلیلگر ارشد بلومبرگ بر این است که تصویب ETF سولانا کاملاً نیازمند برپایی یک بازار معاملات فیوچرز در بورس است. بنابراین باید توسط کمیسون معاملات آتی کالا در ایالات متحده یا CFTC به تأیید برسد. به علاوه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC کماکان به اوراق بهادار خواندن این کلاس دارایی اصرار دارد. این موضوع مسیر سولانا را برای دریافت تأییدیه لازم جهت راه‌اندازی ETF، به شدت دشوار می‌کند.

ETF اسپات سولانا و اثرات احتمالی آن

با وجود این، جامعه طرفداران سولانا امیدهای بسیاری برای تایید ETF اسپات سولانا دارند و معتقدند پتانسیل افزایش قیمت سولانا رو به افزایش است. این امیدواری در حالی است که رمز ارز سولانا نسبت به کف قیمتی خود، افزایشی بالای ۲۰۰۰% را تجربه کرده است. سولانا در حال حاضر تقریبا به محدوده‌ی سقف تاریخی خود بسیار نزدیک است. میزان عرضه و صف فروش در این محدوده می‌تواند موقتا باعث اصلاح قیمت سولانا شود. این که اخبار مثبت پیرامون ETF اسپات سولانا کاتالیزوری برای شکست محدوده مقاومتی پیش رو باشد، دور از ذهن نخواهد بود. در ادامه، توجه به اخبار و حواشی سولانا فرصت‌های معاملاتی خوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای سولانا و خرید و فروش سولانا کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)