0

0

افزایش ۱۸۶٪ حجم معاملات Solana در اثر تبادل ۱.۵ میلیارد دلاری توکن آن!

درحالی‌که بازار کریپتو بدون هیچ حرکت قابل‌توجهی در قیمت منفعل باقی مانده، بلاک چین سولانا که جامعه کریپتو عمدتاً معتقد بود امسال از بین خواهد رفت، حرکت‌های قیمتی شگفت‌آوری را آغاز کرده است.

افزایش ۱۸۶٪ حجم معاملات Solana در اثر تبادل ۱.۵ میلیاردی دلاریِ توکن SOL!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در تایم فریم هفت روزه بازار، سولانا (SOL) رشد ناگهانی ۳۵ درصدی را تجربه کرد، درحالی‌که سایر کوین‌های محبوب مانند بیت کوین (BTC) و ریپل (XRP) به‌سختی رشد ۱ درصدی داشتند. SOLی که هفته گذشته با قیمت ۸.۱۴ دلار و در یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایش در سه ماه گذشته معامله می‌شد، اکنون با ۱۳.۶۹ دلار در بازار خرید و فروش می‌شود.

علاوه‌براین، معامله‌گران کریپتو بیش از ۱.۵ میلیارد دلار SOL خرید و فروش کردند و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن را تا ۱۸۶ درصد افزایش دادند.

پیش از این، بسیاری از چهره‌های معروف Web3 سقوط سولانا را به تمسخر می‌گرفتند؛ یعنی زمانی‌که این بلاک چین بیش از ۸ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را به دلیل تأثیر پذیرفتن از سقوط صرافی FTX از دست داد.

به دلیل بهبود غیرمنتظره سولانا، اینفلوئنسر رمزارز ساتوشی استکر (Satoshi Stacker) با جیم کرمر (Jim Cramer)، منتقد معروف رمزارز که ماه گذشته اظهار داشت سرمایه‌گذارانی که توکن‌های SOL دارند احمق هستند، شوخی می‌کند.

جیم کرمر: اگر #Litecoin یا #Solana دارید، به ‌نظرم احمقید.

اگر عکس سخن کرمر را این بار در نظر بگیریم، آیا شما احمقی نمی‌بینید؟

ساتوشی استکر، ۴ ژانویه ۲۰۲۳

علاوه‌براین، پس از اینکه دو مورد از مهم‌ترین پروژه‌های NFT مبتنی بر سولانا مهاجرت خود را به سایر بلاک‌چین‌ها اعلام کردند، مدیرعامل MoralisWeb3 اظهار داشت که این انتقال به این دلیل است که توسعه‌دهندگان بلاک چین علاقه‌ای به تولید محصول در زیرساخت‌های رو به زوالی مانند Solana را ندارند.

سولانا الان پایین‌تر از ترون و حتی SHIB قرار گرفته 😅

متأسفانه، این بلاک چینی است که به قاتل اتریوم (از نظر سرعت و مقیاس‌پذیری) معروف است.

اما توسعه‌دهندگان نمی‌خواهند بر زیرساختی در حال زوال محصول بسازند، پروژه‌های Solana احتمالاً به EVM L2s نقل مکان خواهند کرد.

Building Moralis Web3ء ۲۷ دسامبر ۲۰۲۲

سولانا قبلاً یکی از ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بود، اما اکنون با ارزش بازار کمتر از ۵ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ قرار دارد. تیم Solana پیش‌تر حدود ۳۰۰ میلیون دلار در یک عرضه اولیه سکه خصوصی (ICO) از چندین شرکت سرمایه گذاری خصوصی از جمله Alameda Research، شرکت اشتقاقی FTX جمع‌‌آوری کرده بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)