0

0

نهنگ‌های سولانا این بار سراغ کدام میم کوین‌ها رفتند؟

حجم معاملات شبکه سولانا و به خصوص میم کوین‌های جدید آن شدیدا رشد شده و نهنگ‌ها نیز به خرید این میم کوین‌ها روی آورده‌اند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در چند روز اخیر به دلیل تنش‌های بوجود آمده در خاورمیانه، ریزش شدیدی را تجربه کرده است و بسیاری از رمز ارزها به سطوحی قیمی بسیار پایینی رسیده‌اند. از آنجایی که میم کوین‌ها نوسانات قیمتی شدیدی دارند، ریزش‌ آن‌ها نیز در همین مدت کوتاه بیشتر از سایر آلت کوین‌ها بوده و همین موضوع باعث خریدهای سنگین نهنگ‌ها شده است.

براساس داده‌های آنچین، نهنگ‌های سولانا با ریزش اخیر میم کوین‌های این شبکه در حال انباشت سنگین آن‌ها هستند و ارزهایی مانند BOME، SLERF و … جزو توکن‌هایی هستند که این نهنگ‌ها در وهله اول به سراغشان رفته‌اند.

ارز دیجیتال

میم کوین‌های سولانا در ماه‌ّای اخیر شدیدا ترند شده‌اند و رشدهای فوق العاده‌ای را نیز تجربه کرده‌اند. به نظر می‌رسد هرچند وضعیت بازار کمی نامشخص است، اما این میم کوین‌ها همچنان با داشتن حجم خرید بالا می‌توانند در آینده رشدهای خوبی را تجربه کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)