0

0

تراکنش‌های نهنگیِ مشکوک در اکوسیستم Dogecoin

جزئیات به اشتراک گذاشته‌شده توسط Dogecoin Whale Alert نشان می‌دهد که مقادیر زیادی از میم کوین DOGE در الگویی منتقل شده است که نشان‌دهنده ذخیره بلندمدت آن است.

تراکنش‌های نهنگیِ مشکوک در اکوسیستم Dogecoin
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

سه تراکنش قابل‌توجه صورت گرفته که از یک الگو پیروی کرده‌اند. هر کدام به ترتیب ۶.۵۸۳.۵۵۳ دوج (به ارزش ۵۹۴.۴۰۳ دلار) در تراکنش اول، ۵.۷۹۷.۰۸۹ دوج ( به ارزش ۵۲۱.۵۱۸ دلار) در تراکنش دوم و ۶.۳۲۱.۲۹۳ دوج ( به ارزش ۵۷۰.۸۴۴) در تراکنش سوم از چند کیف پول به یک کیف پول ناشناس منتقل کرده‌اند.

تراکنش‌های ذکرشده در بالا همگی الگویی یکسان در انتقال داشته‌اند و تنها تفاوت آنها در تعداد توکن‌های ارسالی بوده است. در اینجا چیزی که بیشتر مورد توجه است مبالغ موجود در این نقل‌وانتقالات است؛ رقم‌هایی سنگین که غالباً از آنها به عنوان «انتقال نهنگی» یاد می‌شود.

ارز دیجیتال

با توجه به پیشینه‌ی بازار، چنین الگوهایی اغلب منجر به روندی صعودی برای یک دارایی ویژه می‌شوند. طبق تجزیه و تحلیل‌ها، وقتی یک ارز دیجیتال برای ترید کردن استفاده نمی‌شود یا در پلتفرم‌های ذخیره‌سازی عمومی قرار نمی‌گیرد، صاحب آن به احتمال زیاد یا قصد نگهداری طولانی مدت آن را دارد، یا می‌خواهد برای امنیت بهتر آن را به ذخیره‌گاهی سرد منتقل کند.

موردی که در تراکنش‌های فوق بیشتر جلب توجه می‌کند، این فرضیه است که آن نهنگ که در اینجا ناشناس است، احتمالاً می‌خواسته یک عملیات پاکسازی (mop-up operation) انجام دهد. این نهنگ ممکن است یک شخص یا سازمانی باشد که توکن‌ها را برای همان هدفی که پیش‌تر به آن اشاره شد یعنی ذخیره طولانی‌مدت، خریداری کرده است.

DOGE از ابتدای سال جدید میلادی در رالی بوده است، و اکنون با قیمت ۰.۰۸۸۹ دلار در بازار معامله می‌شود. با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، آلت کوین‌ها در ماه‌های آینده رشد قابل‌توجهی را تجربه خواهند کرد که دوج کوین نیز یکی از آنها خواهد بود.

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)