0

2

طرح مالیات استخراج بیت کوین به دلیل ریسک نکول لغو شد

وارن دیویدسون (Warden Davidson)، نماینده کنگره اوهایو تأیید کرده که طرح بودجه فدرال دولت بایدن برای اعمال مالیات ۳۰ درصدی بر استخراج بیت کوین در ایالات متحده لغو شده است.

لغو مالیات بر استخراج بیت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

او متن قرارداد جدید سقف بدهی را در روز یکشنبه به اشتراک گذاشت که شامل توقف کامل این فعالیت تا تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۵ است. این تعلیق کاهش یک سری هزینه‌ها، از جمله محدود کردن هزینه‌های غیردفاعی و کاهش بودجه RSI را نیز در بر دارد.

خرید ارز دیجیتال

در پاسخ به دیویدسون، پیر روچارد (Pierre Rochard) معاون تحقیقات شرکت استخراج بیت‌کوین Riot Platforms متذکر شد که در دولت قبلی هیچ اشاره‌ای به مالیات پیشنهادی برای انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) نشده بود. دیویدسون تأیید کرد که این پیشنهاد دیگر در دسترس نیست و مسدود کردن مالیات‌های پیشنهادی دموکرات‌ها از جمله پیروزی‌های جمهوری خواهان در مذاکرات بوده است.

کنار گذاشتن این طرح بخشی از امتیازات مربوط به مالیات بود که دولت در مذاکرات پیرامون بالا بردن سقف بدهی انجام داد. این قانون برای جلوگیری از یک فاجعه اقتصادی در ایالات متحده، قبل از اجرایی شدن، هنوز نیاز به تأیید کنگره دارد.

پیش از این، پیشنهادی برای وضع مالیات ۳۰ درصدی بر برق مصرفی توسط ماینرهای ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از بودجه سال مالی ۲۰۲۴ رئیس جمهور بایدن ارائه شده بود. در صورت تصویب این لایحه جدید، ماینرهای بیت کوین ممکن است با افزایش مالیات سالانه ۱۰ درصد، به مدت سه سال بر برق تولیدشده از سال ۲۰۲۴ مواجه شوند.

این طرح، ماینرهای  اثبات کار (Proof-of-Work) را ملزم به دادن مالیات ۳۰ درصد بر تمام انرژی مصرف‌شده در حین ماینینگ می‌کند که به‌طور قابل‌توجهی هزینه راه‌اندازی کسب و کار ماینینگ در ایالات متحده را افزایش می‌دهد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)