0

3

آزادسازی ۱۳۳ میلیون دلار از توکن‌های پروژه متاورسی سندباکس

پروژه متاورسی سندباکس روز گذشته (۱۴ آگوست)، ۳۳۲ میلیون توکن SAND را آزاد کرد. این مقدار حدود ۱۶٪ از حجم در حال گردش این توکن را تشکیل می‌دهد و ارزش آن‌ چیزی حدود ۱۳۰ میلیون دلار است.

آزادسازی ۱۳۳ میلیون دلار از توکن‌های پروژه متاورسی سندباکس
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس داده‌های وبسایت «Token Unlock»، حدود 71 میلیون توکن برای تیم پروژه و ۳۷.۵ میلیون توکن هم به مشاوران آن اختصاص داده شده است. همچنین ۹۶.۸ میلیون به منظور دارایی‌های شرکت سندباکس، ۲۴ میلیون برای فروش استراتژیک و ۱۰۳ میلیون هم برای سرمایه‌گذاران ابتدایی (Seed Sale) پروژه آزاد شده است.

آزادسازی توکن‌های سندباکس SAND

آزادسازی توکن معمولا به دلیل ایجاد فشار فروش و رهاسازی نقدینگی، قیمت ارز را با افت مواجه می‌کند. با این حال افت قیمت سندباکس از حدود یک ماه پیش آغاز شده بود و توکن SAND از ماه گذشته تا کنون، روند نزولی پرقدرتی داشته است. در ۱۵ جولای، این توکن قیمتی حدود ۰.۴۵ دلار داشت؛ تا در زمان انتشار این خبر که تا ۰.۳۹ دلار ریزش کرده. همچنین حجم معاملات روزانه SAND در روز گذشته، چیزی حدود ۱۰۶ میلیون دلار بوده است.

افت قیمت سندباکس در حالی بوده که این توکن در زمان مزبور، همکاری‌های بسیاری با برند و شرکت‌های مختلف در حوزه متاورس داشته است. در ۲۸ جولای، سندباکس با موزه بریتانیا همکاری کرد. هدف از این کار هم افزایش اطلاعات و اگاهی کاربران درباره تاریخ و فرهنگ‌های مختلف بود.

آزادسازی بعدی توکن‌های SAND در فوریه سال ۲۰۲۴ صورت خواهد گرفت که در آن حدود ۲۰۵ میلیون توکن آزاد خواهند شد. تخصیص توکن‌ها هم در این دور از ازادسازی، تقریبا مشابه آزادسازی دیروز SAND خواهد بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)