0

5

وضعیت ETFهای بیت کوین و اتریوم در هفته‌ گذشته

وضعیت ETFهای بیت کوین و اتریوم
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بررسی وضعیت ETFهای اسپات اتریوم و بیت کوین در پایان هفته معاملاتی می‌تواند دید خوبی به معامله‌گران بدهد. بنابراین از این هفته، هر یکشنبه به بررسی میزان ورودی و خروجی خالص صندوق‌های قابل معامله بیت کوین و اتریوم خواهیم پرداخت. میزان ورودی و خروجی خالص این صندوق‌ها، روی قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم، اثرگذار خواهد بود.

وضعیت ETF اسپات بیت کوین

مجموع ورودی خالص برای ETF‌های اسپات بیت کوین در ۱۶ آگوست، علی‌رغم خروج ۷۲.۹ میلیون دلاری از Grayscale Bitcoin Trust در همان روز، به ۳۶ میلیون دلار رسید. برخلاف ETF بیت کوین گری اسکیل، سایر ETF‌های بیت کوین به طور منظم جریان ورودی دارند.

داده‌های SoSoValue، یک نمای کلی از نوسانات بازار از ۷ ژوئن تا ۱۶ اگوست را نشان می‌دهد:

داده‌های SoSoValue درباره ورودی و خروجی ETF اسپات بیت کوین
داده‌های SoSoValue درباره ورودی و خروجی ETF اسپات بیت کوین

بر اساس این داده‌ها، جریان خالص تاریخی خروجی از GBTC (صندوق ETF اسپات بیت کوین گری اسکیل)، ۱۹.۶ میلیارد دلار است. در مقابل، Grayscale Bitcoin Mini Trust ETF هیچ خروجی خالصی در ۱۶ آگوست نداشت و مجموع جریان خالص ورودی ۲۸۸ میلیون دلاری خود را حفظ کرد.

پیشتازی فیدلیتی و بلک راک

صندوق ETF اسپات بیت کوین فیدلیتی با ۶۱.۳ میلیون دلار، بیشترین ورودی خالص را در ۱۶ آگوست ثبت کرد. به این ترتیب کل ورودی خالص تاریخی آن به ۹.۸ میلیارد دلار رسید.

ETF iShares Bitcoin Trust بلک راک نیز، در همان روز شاهد ورودی خالص قابل توجهی به میزان ۲۰.۳۸ میلیون دلار بود که مجموع تاریخی آن را به ۲۰.۳۸ میلیارد دلار رساند.

وضعیت ETF اسپات اتریوم

داده‌های SoSoValue درباره ورودی و خروجی ETF اسپات اتریوم

در هفته‌ای که گذشت، علی‌رغم کاهش خروجی‌های Grayscale، تقاضای کافی وجود نداشت و در نهایتETF اسپات اتریوم ایالات متحده خروجی خالص ۱۴ میلیون دلاری را ثبت کرد‌.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)