0

0

این ارز دیجیتال، بیت کوین را به چالش خواهد کشید!

این ارز دیجیتال بیت کوین را به چالش خواهد کشید!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

یک تحلیلگر محبوب رمزارز می‌گوید یک نقطه‌عطف بزرگ تعیین می‌کند که کدام آلتکوین می‌تواند تسلط بیت کوین (BTC) بر بازار را از آن سلب کند.

در یک نشست با محوریت استراتژی جدید، میزبان ناشناس InvestAnswers به ​​۴۴ هزار مشترک یوتیوب خود می‌گوید اولین بلاک چینی که یک میلیارد کاربر جذب کند، بر بازار تسلط خواهد داشت.

همه چیز به قانون متکالف (Metcalfe’s Law) و پذیرش آن برمی‌گردد. بر اساس این اصل هرچه توسعه سریعتر باشد، ارزش بیشتری ایجاد می‌شود، و هر چه ارزش ایجادشده بیشتر باشد، کاربران بیشتری را به سمت خود جلب خواهد کرد، و هر چه تعداد کاربران بیشتر شود، ارزش شبکه هم به‌خودی‌خود بالا خواهد رفت.

طبق قانون متکالف، ارزش یک شبکه با تعداد کاربران آن رابطه مستقیم دارد.  

به عقیده‌ی این تحلیلگر نوآوری‌های بیشتری در بلاک چین‌های آلتکوین نسبت به بیت‌کوین صورت می‌گیرد که باعث جذب کاربران بیشتری برای آنها می‌شود.

سایر بلاک چین‌ها به مراتب توسعه‌دهندگان بیشتری نسبت به بیت کوین دارند که می‌توانند قابلیت‌ها و ارزش شبکه‌های خود را بالا ببرند و چیزی فراتر از محلی برای ذخیره سرمایه و پرداخت‌ها برای انجام یکسری کارها باشند. این حرکت می‌تواند باعث افزایش جذب کاربر شود و تأثیر زیادی بر شبکه بگذارد و ارزش آن را بالا ببرد. اصل مهم این است.

او می‌گوید برای تسلط یافتن در فضای کریپتو باید به تعداد هدف یک میلیارد کاربر رسید، همان عاملی که Solana (SOL) در اولین راه‌اندازی خود از آن به عنوان هدفش یاد کرد.

«با این حساب بلاک چین برنده آنی خواهد بود که یک میلیارد کاربر را وارد شبکه‌اش کند. بسیاری از رهبران بلاک چین نیز نظرشان همین است. این حرفی که الان می‌زنم در واقع از اهداف اصلی شبکه سولانا بوده است. اخیراً می‌شنوم که خالق اتریوم ویتالیک بوترین نیز در این باره نظری مشابه دارد.»

به نظر شما کدام زنجیره می‌تواند اول از همه به هدف یک میلیارد کاربر برسد؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)