0

0

رسم «صلیب طلایی» برای کل بازار کریپتو، علیرغم فاز نزولی بیت کوین!

نموداری که مجموعاً کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد، یک تلاقی طلایی را در تایم‌فریم‌های روزانه ایجاد کرده است.

رسم «صلیب طلایی» برای کل بازار کریپتو، علیرغم فاز نزولی بیت کوین!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اگرچه تقاطع (Crossover) دو میانگین متحرک مهم معمولاً بیانگر یک سیگنال خرید است، اما بیت‌کوین در یک بازه زمانی بالاتر و غالب‌تر به تأیید سیگنال مخالف یعنی تقاطع مرگ نزدیک است. آیا خرس‌های بیت‌کوین کنترل ارزهای دیجیتال را پس خواهند گرفت یا صلیب طلایی به بالا بردن کل بازار، از جمله BTC کمک خواهد کرد؟

نمودار کل ارزهای دیجیتال توسط TradingView محاسبه شده و تمام رمزارزهای مختلف موجود در آنجا را در یک شاخص قیمت خلاصه کرده است. این تحلیل می‌تواند کمکی باشد تا بفهمیم ارزهای دیجیتال دقیقاً چقدر ارزش دارند.

ارز دیجیتال

در حال حاضر، کل ارزش بازار کریپتو زیر خط بحرانی ۱ تریلیون دلار است. این شاخص پس از رسیدن به سطح بالاتر برای اولین بار در چند ماه گذشته، اکنون عقب‌نشینی کرده و در تلاش برای یافتن حمایت است و درست زیر ناحیه مقاومت در حال تثبیت شدن است.

یک صلیب طلایی در پایان روز تآیید می‌شود | TOTAL در TradingView.com

با وجود این عقب‌نشینی در بازار ارزهای دیجیتال، پرایس اکشن دیروز بازار باعث ایجاد صلیب طلایی پس از تعطیلی روزانه آن شد. صلیب طلایی زمانی رخ می‌دهد که یک میانگین متحرک کوتاه‌مدت از یک میانگین متحرک بلندمدت عبور می‌کند و به بالای آن می‌رسد.

به طور معمول، از میانگین متحرک ۵۰ روزه برای کوتاه‌مدت و از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه برای بلند‌مدت استفاده می‌کنند.صلیب طلایی به بازار سیگنال می‌دهد که روند به‌طوربالقوه در حال تغییر است و می‌تواند منجر به صعود پایدار شود.

صلیب مرگ بیت کوین می‌تواند خرس‌های خفته را دوباره بیدار کند

نقطه مقابل صلیب طلایی، صلیب منحوس مرگ است. بیت کوین به عنوان مهم‌ترین وزنه در نمودار کل ارزش بازار، می‌تواند تقاطع مرگ را در تایم‌فریم هفتگی تأیید کند.

اگر بیت کوین تا یکشنبه افزایش نیابد، این تایم‌فریم هفتگی می‌تواند صلیب مرگ آن را تأیید کند | BTCUSD در TradingView.com

سیگنال‌های تایم‌فریم هفتگی نسبت به سیگنال‌های روزانه غالب‌تر هستند، که می‌تواند به این معنا باشد که خرس‌ها دوباره کنترل ارزهای دیجیتال را در دست بگیرند. اما اگر کل بازار کریپتو به اندازه کافی صعودی شود، می‌تواند از کراس اوور نزولی هفتگی بیت کوین عبور کند و بقیه بازار از جمله خود بیت کوین را بالا بکشد.

قابل ذکر است، اگر BTCUSD تا پایان هفته در این سطوح بسته شود، این اولین بار در تاریخ بیت کوین خواهد بود که با سیگنال هفتگی تأیید می‌شود.

خرید بیت کوین

در حالی که همه درباره صلیب مرگ #بیت‌کوین صحبت می‌کنند، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به صورت روزانه صلیب طلایی را رسم کرده است. هفتگی باشد یا روزانه، گاوها شش روز فرصت دارند تا از صلیب مرگ عبور کنند. هفته جالبی خواهد بود.

تونی «The Bull»ء ۱۳ فوریه ۲۰۲۳
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)