0

2

تصویر بازداشت دونالد ترامپ باعث افزایش قیمت NFT او شد!

همزمان با برگشت دونالد ترامپ به توییتر، کالکشن «کارت‌های دیجیتالی» او حدود ۵۰٪ رشد قیمت پیدا کرد. در شرایط نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ امریکا، بازگشت دونالد ترامپ به توییتر، جنجال زیادی در دنیای سیاست و همچنین کریپتوکارنسی به پا کرد.

تصویر بازداشت دونالد ترامپ باعث افزایش قیمت NFT او شد!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این هفته در هرجایی از اینترنت، تصویر بازداشت دونالد ترامپ به چشم می‌خورد! رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از غیبت از زمان ژانویه ۲۰۲۱، دوباره به توییتر برگشت. بازگشت او با انتشار یک تصویر شبیه به تصویر بازداشت همراه بود که در اینترنت وایرال شد. همین موضوع هم باعث شد تا کالکشن NFT او رشد عجیبی پیدا کند.

تصویر بازداشت دونالد ترامپ

تاثیر انتشار تصویر بازداشت دونالد ترامپ روی کالکشن ان‌اف‌تی او!

رشد مجموعه NFT دونالد ترامپ بعد از انتشار تصویری توسط خودش اتفاق افتاد. تصویری که مربوط به پرونده قانونی او در ایالت «جورجیا» پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است. بر اساس اطلاعات وبسایت «CoinGecko»، پس از توییت ترامپ در ۲۵ آگوست، کف قیمت (Floor Price) مجموعه او حدود ۵۰٪ رشد کرد. این مقدار از ۰.۱۳۵ اتر، به ۰.۲ اتر افزایش پیدا کرد.

آغاز دوباره فعالیت ترامپ در توییتر و رشد قیمت کالکشن NFTاش، دومین خبر جنجالی درباره او در این چندوقت است. هفته‌های گذشته و طی اخباری اعلام شد که ترامپ در والتی که ادعا می‌شد متعلق به اوست، مقداری ETH به ارزش ۲.۸ میلیون دلار نگهداری می‌کند.

با اینکه ترامپ یکی از کاندیدهای اصلی حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۴ است، اما انتخاب اول این حزب نبوده است. هم‌حزب او، «ران دی‌سانتیس Ron DeSantis» سوگند خورده بود که در صورت رئیس‌جمهور شدن، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی آمریکا را غیرقانونی اعلام خواهد کرد! با این تفاسیر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، تاثیر بسیار مهمی روی صنعت کریپتوکارنسی خواهد گذاشت.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)