0

0

رشد ۱۵۲ درصدی کالکشن NFT دونالد ترامپ پس از دستگیری او!

کالکشن NFT «دونالد ترامپ Donald Trump»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، پس از دستگیری او رشد عجیب ۱۵۲ درصدی را تجربه کرده است. این رشد تنها در ۱ روز حاصل شده است؛ بلافاصله یک روز پس از دستگیری ترامپ به اتهام ارتکاب به ۳۴ فقره جرم!

رشد ۱۵۲ درصدی کالکشن NFT دونالد ترامپ پس از دستگیری او!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس اطلاعات وبسایت «CryptoSlam»، از روز سه‌شنبه تا دیروز، ۹۸ NFT از این کالکشن به فروش رسیده است. این مقدار نسبت به روز قبل‌تر، ۱۳۹ درصد رشد داشته است. ارزش این معاملات هم حدود ۸۷٬۰۰۰ دلار گزارش شده که ٪۱۵۳ رشد پیدا کرده.

کالکشن NFTهای ترامپ در دسامبر سال گذشته منتشر شدند و در آن زمان، هر NFT از این کالکشن قیمت پایه ۹۹ دلاری داشت.

خرید ارز دیجیتال

بسیاری از این NFTها با ضرر به فروش رسیدند. به نظر می‌رسد بسیاری از فروشندگان، قصدشان از فروش عمده NFTها این است که بتوانند با ترامپ در یک تماس تصویری داشته باشند!

این کالکشن در زمان عرضه در مدت کوتاهی به طور کامل فروش رفت. قیمت آثار آن هم توانست در بازار ثانویه بیش از ۱۰۰٪ رشد کند. حالا با وجود رشدی که این کالکشن به تازگی به دست آورده، به نظر می‌رسد علی‌رغم اتهامات کیفری علیه ترامپ، کالکشن NFT او همچنان پرطرفدار باشد.

با افزایش محبوبیت و فراگیری بازار NFT در دنیا، به نظر می‌رسد حتی چهره‌های سیاسی هم علاقه زیادی به حضور در این مارکت دارند. حالا باید دید با این وقایع سیاسی، فروش کالکشن دونالد ترامپ تحت تاثیر قرار خواهد گرفت یا خیر.

فعلا که به نظر می‌رسد مالکیت NFT رئیس جمهور سابق آمریکا جذابیت خیلی زیادی برای تریدرهای NFT دارد و آن‌ها قرار نیست از این مجموعه دست بکشند!

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)