0

0

توییتر نمودار قیمت BTC و ETH را به بخش جستجو خود اضافه کرد

با جستجوی $Bitcoin، Bitcoin price و BTC Price در موتور جستجوی توییتر اکنون نمودار قیمت این ارز دیجیتال نشان داده می‌شود. همچنین جستجوهای مشابه برای اتریوم نیز به همین نحو عمل خواهند کرد.

توییتر شاخص‌های قیمت BTC و ETH را به بخش جستجو خود اضافه کرد
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر یک ویژگی رمزنگاری جدید اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا قیمت بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را به‌سادگی و فقط با تایپ کردن نام یا علامت‌ آن‌ها در قسمت جستجو این سایت پیدا کنید.

این ویژگی جدید بهبودیافته $Cashtags است و خبر این به‌روز‌رسانی نیز توسط حساب تجاری Twitter در ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اعلام شد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده که هرگاه شخصی نماد یک سهام عمده، صندوق قابل‌معامله در بورس یا ارز دیجیتال را با افزودن یک علامت $ در اول آن جستجو کند، می‌تواند لینکی را ببیند که نتایج جستجو از جمله نمودار‌های قیمت‌گذاری آن نماد را به او نمایش می‌دهد.

توییتر همچنین به این موضوع اشاره کرد که جستجوی ساده نماد تیکر (Ticker Symbol) چه برای سهام یا ارز دیجیتال، نمودار قیمت آن را به‌صورت لحظه‌ای نشان می‌دهد.

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر اندکی پس از این اطلاعیه در ۲۲ دسامبر (۱ دی) با انتشار توییتی از حساب کاربری رسمی خود (@elonmusk) اظهار داشت که این قابلیت جدید فقط یکی از بهبودهای فراوانی است که با به‌روزرسانی اخیر در توییتر مالی در دسترس قرار گرفته است.

یکی از پیشرفت‌های فراوان در بخش مالی توییتر و کار خوب تیم این شبکه اجتماعی!  

به نظر می‌رسد که بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تنها دو ارز دیجیتالی هستند که در توییتر برای آن‌ها نمودار قیمت نمایش داده می‌شود. در زمان نگارش این خبر هنوز برای سایر ارزهای دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی، از جمله دوج کوین (DOGE) که میم کوین محبوب ایلان ماسک نیز هست، این ویژگی در دسترس قرار نگرفته است. با این حال به گفته بخش تجاری توییتر، قرار است در هفته‌های آینده سایر نماد‌ها و دارایی‌ها نیز تحت پوشش این ویژگی جدید قرار بگیرند.

با بررسی‌های دقیق‌تر معلوم شد با جستجوی سه عبارت $Bitcoin ،Bitcoin price و BTC Price و حالت‌های مشابه آن برای اتریوم نمودار این دو ارز دیجیتال نشان داده می‌شود.

جین مَستدان ونگ (Jane Mastodon Wong) وبلاگ نویس حوزه‌ی فناوری با انتشار توییتی از حساب کاربری رسمی خود (@wongmjane) در ۲۱ دسامبر به ۱۵۸،۷۰۰ دنبال کننده‌اش اشاره کرد که نمودارها از پلتفرم تحلیل معاملاتی TradingView تهیه شده‌اند:

نمودار‌ها در واقع تصاویری هستند که از @tradingview با آدرس‌هایی مانندhttps://t.co/opD10sWnLY https://t.co/hUBbP9hpMe  گرفته شده است.

نمودارهای قیمت همچنین شامل یک لینک View on Robinhood است که می‌توانید با کلیک کردن روی آن در گوشه پایین سمت چپ، ببینید که این پلتفرم خرید و فروش در این به‌روزرسانی جدید با توییتر همکاری می‌کند. پس از کلیک کردن روی این لینک، کاربران به قسمت نمودار قیمت آن ارز دیجیتال به عنوان مثال اتریوم در سایت Robinhood منتقل می‌شوند که شامل یک پیوند اضافی در زیر آن به منظور ثبت نام در سایت برای خرید اتریوم است. همین لینک‌ها برای بیت کوین نیز ارائه شده است. با این حال تاکنون هیچ جزئیات رسمی‌ای از همکاری بین توییتر و رابین‌هود فاش نشده است.

ادغام نمودار قیمت در توییتر احتمالاً می‌تواند منجر به افزایش کاربران و بازدید‌کنندگان سایت Robinhood شود، زیرا طبق داده‌های BitInfoCharts، هشتگ بیت‌کوین (#Bitcoin) به‌تنهایی تقریباً ۱۲۰،۰۰۰ بار در روز توییت می‌شود. تعداد توییت‌های حاوی هشتگ اتریوم (#Ethereum) نیز روزانه حدود ۲۵ هزار است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)