0

2

توکن‌‌‌های آپتیمیزم (OP) به ارزش ۵۸۷ میلیون دلار آزاد می‌شوند

این رویداد آزادسازی یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت کریپتو است که با قیمت فعلی توکن آپتیمیزم (OP) ۵۸۷ میلیون دلار می‌ارزد. این اتفاق ممکن است نگرانی‌هایی را در مورد کاهش قیمت این توکن به وجود بیاورد، زیرا ممکن است با افزایش ۱۰۰٪ عرضه در گردش مواجه شود.

آزادسازی توکن های OP
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در حال حاضر، کل عرضه توکن‌های در گردش OP فقط ۳۳۵ میلیون واحد است. این بدان معنی است که رویداد آزادسازی آن می‌تواند منجر به افزایش قابل توجهی در عرضه توکن‌های موجود در بازار شود. با توجه به تجزیه‌وتحلیل شرکت تحقیقاتی Unlock Calendar، احتمال معقولی وجود دارد که این آزادسازی بتواند فشار فروش زیادی را بر توکن OP ایجاد کند. این اتفاق می‌تواند به‌خاطر فروش سرمایه‌گذاران اولیه این توکن باشد که قرار است سود زیادی نصیب‌شان شود. بزرگترین سرمایه گذاران اولیه در Optimism شرکت‌های سرمایه گذاری ریسک‌پذیر Paradigm، Andreessen Horowitz (a16z) و IDEO CoLab Ventures هستند. طبق داده‌های CryptoRank، این شرکت‌ها در حال حاضر در سودی بیش از ۱۰۰۰۰ درصد از سرمایه‌گذاری خود در این توکن هستند.

ارز دیجیتال

با این حال به نظر می‌رسد میانگین قیمت خرید برای این شرکت‌ها تقریباً ۰.۲۴ دلار باشد، این یعنی در مجموع سودی ۵۲۹ درصدی خواهند داشت و ممکن است فشار زیادی را از فروش توکن‌های خود احساس نکنند.

باز کردن قفل یک توکن رویداد برنامه‌ریزی‌شده‌ای است که در آن توکن‌هایی که به سرمایه‌گذاران در مراحل اولیه و مشارکت‌کنندگان اصلی توسعه تخصیص داده می‌شود، پس از مسدود یا قفل شدن برای مدتی مشخص، «آزاد می‌شوند». این کار برای جلوگیری از فروش دارایی‌های بزرگ در دوره‌هایی که میزان نقدینگی پایین است انجام می‌شود؛ رویدادی که می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت یک توکن داشته باشد.

آپتیمیزم یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ است که هدف آن انجام تراکنش‌ها و فعالیت‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و کارآمدتر در شبکهٔ اتریوم است. توکن OP توکن حاکمیتی این شبکه است. به طور کلی، جالب است که ببینیم رویداد آزادسازی توکن OP چه تأثیری بر بازار کریپتو می‌گذارد و اینکه آیا سرمایه گذاران برای فروش توکن‌های خود تحت فشار قرار می‌گیرند یا خیر.( خرید op)

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)