0

1

بیانیه تغییرات مهم صرافی یونی سواپ برای ۱۱ آلتکوین

محیط چالش‌برانگیز بازار خرسی کریپتو، صرافی‌های متمرکز را به انجام اقدامات مهمی برای تنوع بخشیدن به درآمدهای خود سوق داده است. صرافی یونی سواپ نیز از این قاعده مستثنی نشده و به‌تازگی به این کاروان پیوسته است. یونی سواپ (Uniswap)، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های حوزه دیفای، امروز اعلامیه‌ای مهم در رابطه با ۱۱ ارز دیجیتال منتشر کرده است. حال سرمایه‌گذاران باید در انتظار چه تغییراتی در این صرافی باشند؟

بیانیه تغییرات صرافی یونی سواپ برای ۱۱ آلتکوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

2 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال یونی سواپ از امروز (۱۷ اکتبر ۲۰۲۳) برای کسانی که می‌خواهند از طریق وبسایت آن معامله کنند، ۱۵٪ کارمزد دریافت می‌کند. طبق اعلام وبسایت آن، این کارمزد برای برخی آلتکوین‌ها اعمال می‌شود. آلتکوین‌های ذکر شده در این اطلاعیه به شرح زیر است:

ETH

USDC

WETH

USDT

DAI

WBTC

AEUR

GUSD

LUSD

EUROC

XSGD

هیدن آدامز (Hayden Adams)، بنیانگذار یونی سواپ گفت این تصمیم گامی متفاوت در راستای تغییر هزینه پروتکل یونی سواپ است که با توکن حاکمیتی UNI به آن رأی داده است.

خرید ارز دیجیتال

کاربران گزینه‌های بی‌شماری برای دور زدن این هزینه با تعامل مستقیم با قراردادهای هوشمند و دیگر رابط‌های کاربری دارند. پلتفرم رابط ما همچنان بهترین است و عشق (و پول) زیادی برای حفظ آن صرف می‌شود. این هزینه واسطه‌گری یکی از کمترین هزینه‌ها در این صنعت است و به ما امکان تداوم فعالیت‌مان برای تحقیق، توسعه، ساخت، بهبود و گسترش دیفای را می‌دهد.

واکنش یونی کوین (UNI Coin)

اقدام قبلی این صرافی اعمال کارمزد ۰.۳ درصدی برای استخر نقدینگی بود. اگر یونی سواپ همچنان همین میزان حجم معاملات را داشته باشد، می‌تواند با حرکت اخیر خود روزانه به طور متوسط ۱ میلیون دلار وارد خزانه خود کند.

اگرچه این تصمیم خبر خوبی برای کاربران نیست، اما به نفع این پروتکل است. در زمان نوشتن این خبر، ارز دیجیتال یونی کوین با قیمت ۴۱۳۹ دلار معامله می‌شود. قیمت این رمزارز پس از انتشار خبر تأیید شدن ETF اسپات بیتکوین، از ۴.۲۵ دلار گذشت، اما پس از تکذیب شدن آن دوباره کاهش یافت.

سطح بحرانی UNI Coin محدوده ۴.۳۵ دلار است و اگر روزانه بالاتر از این سطح بسته شود، می‌تواند مقاومت ۴.۶۵ دلاری را دوباره هدف قرار دهد. بسته شدن بالای این منطقه می‌تواند تسلط روند صعودی را تضمین کند. تارگت‌های بعدی نقاط ۵.۳۲ دلار و ۶.۲۳ دلار خواهند بود.

با اینحال، اگر سیر صعودی بیت کوین به پایان برسد و قیمت ۴ دلاری آن دوباره از دست برود، ممکن است شاهد پایین‌ترین سطح ۳.۷ دلاری این ارز دیجیتال باشیم.  

منبع: کوین ترک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)