0

2

 چراغ سبز کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده برای امکان نگهداری از رمزارزها به صورت شخصی

مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا اخیرا قانونی را تصویب کرده که به کاربران در حفاظت از دارایی‌های دیجیتال‌شان کمک شایانی می‌کند.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

تصویب لایحه خود حضانتی، جدیدترین مورد از یک سری قانون گذاری‌های مربوط به رمزارزها بود که طی هفته گذشته به تصویب نمایندگان آمریکا رسید. این لایحه برای محافظت از حقوق کاربران و حفاظت از دارایی‌شان در نظر گرفته شده است.

خرید ارز دیجیتال

این کمیته بیان داشت که لایحه مذکور به یک مسئله کلیدی که پس از سقوط صرافی FTX بسیار مورد توجه گرفت می‌پردازد. این مسئله در این عبارت خلاصه می‌شود: Not your keys, not your coins.

این عبارت به زبان ساده بیان کننده آن است که اگر شما کلید خصوصی خود را نداشته باشید مالک دارایی خود نیستید. بنابراین به جای نگهداری دارایی‌های دیجیتال‌تان در پلتفرم‌هایی با نظارت یک شخص ثالث (مثل صرافی‌های متمرکز)، بهتر است که دارایی‌های خود را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید.

نکته جالب در مورد این موضوع آن است که کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده اخیرا یک قانون با نام Keep Your Coins Act of 2023 که ترجمه آن “سکه‌های خود را در سال ۲۰۲۳ حفظ کنید” می‌شود را تصویب کرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)