0

0

همکاری Vechain با Samsung برای اِستریم ایمن داده‌ها در صنعت کشتیرانی

همکاری وی چین با بزرگترین صنایع کشتی سازی جهان چه اتفاقاتی را رقم می‌زند؟

همکاری Vechain با Samsung برای استریم ایمن داده‌ها در صنعت کشتیرانی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بلاک چین VechainThor قصد همکاری با یکی ازبزرگترین صنایع کشتی‌سازی جهان یعنی SHI را دارد. این مشارکت به دنبال اعمال فناوری بلاک چین در کشتی‌های اتومات سامسونگ (SAS) است. این فناوری در استریم‌ داده‌های دفتر ثبت الکترونیکی SVESSEL در یک کشتی‌ عملیاتی نیز به کار گرفته شده است.

DNV، بزرگترین انجمن رده‌بندی صنعت کشتیرانی جهان، این موفقیت را طی بیانیه‌ای مطبوعاتی علنی کرد. سازمان مدیریت ریسک نیز برای این اقدام بزرگ پاداشی در نظر گرفته است.

ارز دیجیتال

DNV معتقد است این دستاورد توانایی فناوری بلاک چین برای ایمن استریم کردن داده‌ها در کشتی‌ها را نشان می‌دهد. و توضیح می‌دهد که افزایش امنیت سایبری در صنعت کشتیرانی، تقاضا برای این صنایع را افزایش می‌دهد.

DNV خاطرنشان می‌کند، “این حالت به‌ویژه وقتی روی می‌دهد که این صنعت دیجیتالی‌تر شود.” هرچه به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رویم بیشتر هم پیشرفت می‌کنیم؛ یاردهای کشتیرانی، تولیدکنندگان، شرکت‌های کشتیرانی و جوامع طبقاتی خواستار کشتی‌های هوشمند و اتومات هستند و آن را تأیید می‌کنند.

در وب‌سایت رسمی DNV آمده که: «این برنامه بلاک‌چین برای استریم داده‌های SHI به اطلاعات ناوبری کشتی اتومات سامسونگ، به‌ویژه شاخص خطر برخورد و فاصله تا نزدیک‌ترین نقطه مربوط می‌شود.»

دکتر دونگ یون لی (Dr.Dong Yeon Lee)، مدیر مؤسسه تحقیقات کشتی و فراساحلی SHI و سخنگوی این صنایع گفت: «صنعت دریایی به امنیت سایبری به عنوان عنصری مهم برای انقلاب دیجیتالی کشتی‌ها توجه دارد. فناوری بلاک چین در امنیت داده‌ها برای کشتی‌های اتومات و خودران از اهمیت بالایی برخوردار است. ما از همکاری DNV سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر به‌کارگیری فناوری بلاک چین به عنوان تجارتی جدید در آینده این صنعت هستیم.

دکتر هیون جو کیم (Dr. Hyun Joe Kim)، معاون مرکز تحقیقات عملکرد کشتی‌ها و فراساحلی SHI نیز اظهار داشت: «خوشحالیم که SHI به اولین کارخانه کشتی‌سازی دارای گواهی DNV تبدیل شده است که از فناوری بلاک چین برای سیستم ناوبری خودکار SAS و سیستم مدیریت دارایی دیجیتال دفتر ثبت الکترونیکی SVESSEL ما استفاده می‌کند. بی‌نهایت قدردان DNV برای کمک بی‌دریغش در این تحقیق مشترک هستیم.” هیون افزود: «این تازه اول کار است، مشتاقیم فناوری بلاک چین را با تأثیری که بر امنیت سایبری کشتی‌ها خواهد گذاشت، تأیید کنیم و به همگان نشان دهیم.»

ویدار دولونن (Vidar Dolonen)، مدیر منطقه‌ای DNV در کره و ژاپن، اعتقاد دارد: «فناوری بلاک چین نیازی ضروری برای کشتی‌های آینده و پاسخگویی به مقررات دریایی آتی است. این همکاری با رهبران این صنعت تبدیل به نقطه‌ عطفی معنادار در دیجیتالی کردن کشتی‌ها و ایمنی آنها شده است و ما مفتخریم که بخشی از آن هستیم.

قیمت توکن Vechain یعنی VET در هفته گذشته رشدی چشمگیر را تجربه کرده است. افزایش قیمت ۱۹ درصدی این توکن خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.

خرید وی چین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)