0

0

ویتالیک بوترین از فروش اخیر اترهای (ETHs) خود چه قصدی داشته است؟  

براساس داده‌های آنچینی، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، اخیراً حدود ۲۱۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۳۲۵۰۰۰ دلار را با استیبل کوین USDC تعویض کرده است. اما انگیزه او از این کار چه بوده است؟

قصد ویتالیک بوترین از فروش اخیر اترهای (ETHs) خود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

یکی از دلایل بالقوه می‌تواند این باشد که بوترین صرفاً تصمیم گرفته برخی از دارایی‌های خود را نقد کند، چراکه قیمت اتریوم بالا رفته است. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال همچنان دارد نوسانات قیمتی را تجربه می‌کند، بسیاری از سرمایه‌گذاران تصمیم گرفته‌اند دارایی‌های خود را در جریان صعودهای بازار بفروشند تا به سود خود دست یابند.

احتمال دیگر این است که ویتالیک بوترین برای هدفی خاص، مانند سرمایه‌گذاری در پروژه‌ای جدید یا پرداخت هزینه‌ها، به این بودجه نیاز داشته است. اگرچه دلیل دقیق این تبادل ارز مشخص نیست، اما ناگفته نماند که وی قبلاً مقادیر قابل‌توجهی از دارایی خود را به امور خیریه اهدا کرده است.

ارز دیجیتال

علاوه‌براین، برخی گمانه‌زنی می‌کنند که بوترین رویکرد ریسک‌گریزتری نسبت به دارایی‌های خود دارد، به همین دلیل است که او تصمیم گرفته بخشی از اتر (ETH) خود را به کوینی پایدار مانند USDC تبدیل کند. USD کوین با دلار آمریکا پیوند دارد که باعث می‌شود نوسان کمتری را نسبت به دیگر رمزارزها تجربه کند، و می توان از آن برای خرید یا معامله در صرافی‌های مختلف استفاده کرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که بوترین صرفاً در حال متعادل کردن سبد سهام خود یا ایجاد فضایی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید است.

وی به‌عنوان یک کاربر و توسعه‌دهنده باتجربه بلاک‌چین، احتمالاً سبد متنوعی از ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتالی دارد، و معاوضه‌ی اتریوم‌اش با USDC ممکن است حرکتی استراتژیک برای خرید بیشتر توکن‌های مختلف باشد، حتی آنهایی که مبتنی بر EVM نیستند.

شایان ذکر است که این سوآپ (تبدیل رمزارزها به یکدیگر) اخیر بوترین تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت اتریوم نداشته است، زیرا این ارز دیجیتال همچنان دارد در واکنش به عوامل مختلف مانند فعالیت شبکه، احساسات بازار و تحولات نظارتی، نوسانات قیمت را تجربه می‌کند.

خرید اتریوم
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)