0

1

انتقال مقدار زیادی اتر از کیفی به کیف دیگر توسط ویتالیک بوترین؛ جریان چیست؟

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، هم‌بنیانگذار دومین شبکه بزرگ در صنعت کریپتو یعنی اتریوم، در ۲۰ روز گذشته تقریباً ۱۲ میلیون دلار از این رمزارز (ETH) را بین کیف پول‌های خود انتقال داده است. این حرکت مشکوک بلافاصله توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرد.

انتقال مقدار زیادی اتر از کیفی به کیف دیگر توسط ویتالیک بوترین؛ جریان چیست؟
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس سایت تجزیه‌وتحلیل LookOnChain، آدرس نهنگی که به 0x9e92 ختم می‌شود و در۲۰ روز گذشته ۹۳۰۰ اتر دریافت کرده است، می‌تواند به‌نوعی به توسعه‌دهنده آن یعنی ویتالیک بوترین مرتبط باشد. آدرسی هم که برای ارسال این وجوه از آن استفاده شده به “0xd04d” ختم می‌شود و به احتمال زیاد متعلق به بوترین است، زیرا این آدرس فقط از کیف پول Vb3 وجه دریافت می‌کند.

vitalik.eth  در ۲۰ روز گذشته ۹۳۰۰ اتر به ارزش ۱۱.۱۶ میلیون دلار به نهنگ “0x9e92” منتقل کرده است.

آدرس “0xd04d” احتمالا متعلق به @VitalikButerin است، تمام ۷۰۰۰۰ اتر از کیف پول Vb3 دریافت شده است.

و نهنگ “0x9e92” اکنون ۱۷۰۹۱۳ اتر به ارزش ۲۵۹ میلیون دلار دارد.

Lookonchainء ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳

پس از دریافت این مقدار اتر، این نهنگ اکنون در مجموع دارای ۱۷۰۹۱۳ اتر به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیون دلار است که عملاً، او را به یکی از بزرگترین دارندگان ارز دیجیتال در بازار تبدیل می‌کند. تاریخچه تراکنش آن هیچ فعالیتی را نشان نمی‌دهد که ما را وادار کند فکر کنیم این نهنگ به یک صرافی خاص متصل است یا به عنوان یک دسک OTC عمل می‌کند.

ارز دیجیتال

 با توجه به شواهد موجود، تراکنش‌های انجام‌شده توسط ویتالیک بوترین معمولاً منجر به افزایش نوسانات قیمت اتریوم در بازار می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران نهادی و خرد اغلب از حساب‌های اینفلوئنسرها، پروژه‌ها و توسعه‌دهندگان رمزارز الگوبرداری می‌کنند.

برخی از اعضای انجمن حتی تصور می‌کردند که بوترین قصد دارد بخشی از دارایی‌های دیجیتال خود را بفروشد، درحالی‌که اتریوم در مقایسه با قیمتی که حدود دو هفته پیش در بازار مشاهده کردیم، اکنون با قیمت قابل‌توجهی معامله می‌شود.

خوشبختانه برای سرمایه‌گذاران اتریوم، قیمت این ارز دیجیتال بزرگ بازار از ابتدای سال به دلیل بهبود فعالیت شبکه و افزایش ناگهانی جریان‌های ورودی به بازار که به‌طور اجتناب‌ناپذیری بر بزرگترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار تأثیر می‌گذارد، به‌شدت بهبود یافته است.

خرید اتریوم
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)