0

0

کمک‌های میلیونی جامعه وب۳ به زلزله‌زدگان ترکیه

به دنبال وقوع زلزله هولناک در ترکیه و سوریه، جامعه کریپتوکارنسی و وب 3 در حال جمع آوری کمک‌های بشردوستانه و اهدای آن‌ها به آسیب‌دیدگان این حادثه هستند.

کمک‌های میلیونی جامعه وب 3 به زلزله‌زدگان ترکیه
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ترکیه به دنبال وقوع زلزله‌های ویرانگری که در کشورش رخ داد، میلیون‌ها دلار کمک در قالب ارزهای دیجیتال دریافت کرده است. نزدیک به ۹ میلیون دلار از بایننس، بنیاد تتر، بیت‌فینکس، OKX و کوکوین جمع‌آوری شده است تا مرهم کوچکی بر زخم بزرگ حاصل از زلزله‌ای باشد که بامداد دوشنبه در ترکیه و سوریه احساس شد.

خرید ارز دیجیتال

با عبور تلفات این زلزله از مرز ۹۰۰۰ نفر و آسیب‌دیدگان از مرز حدودا ۴۰۰۰۰ نفر جامعه کریپتوکارنسی قصد دارد تا باری دیگر، کمک‌های بشردوستانه خود را به آسیب‌دیدگان اهدا کند.

بنیاد آوالانچ اعلام کرده ۱ میلیون دلار توکن AVAX به ترکیه و سوریه اهدا می‌کند تا دیگران را به شرکت در این کمک‌ها تشویق کند.

کمک بشردوستانه آوالانچ به زلزله‌زدگان ترکیه

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در یک مصاحبه خبری گفت:

زلزله اخیر ترکیه تاثیر مخربی روی افراد و جوامع بسیاری گذاشته است. امیدواریم تلاش‌های ما تسلی‌بخش دردی باشد که این افراد تجربه می‌کنند. ما همچنین از دیگر اعضای جامعه کریپتوکارنسی می‌خواهیم بار دیگری دور هم جمع شوند تا حمایت همه‌جانبه خود را در این شرایط بحرانی نشان دهیم.

ژائو همچنین در توییتی اینگونه حمایت خود را از زلزله‌زدگان اعلام کرد : “اکنون زمان آن رسیده که از کاربرانمان مراقبت کنیم.” وی همچنین اعلام کرد که بایننس ۵ میلیون دلار توکن BNB را به صورت رایگان به کاربران آن مناطق اهدا خواهد کرد.

پس از وقوع زلزله و تعداد جان‌باختگان شوکه‌کننده‌اش، کمپانی‌های بزرگی متعهد شدند تا ۵ میلیون لیر به ترکیه کمک کنند. کمپانی‌هایی از جمله بیت‌فینکس، کیت، سینونیم، تتر و برخی دیگر.

تتر در توییتی این واقعه را بزرگ و هولناک خواند و گفت : “ما برای ترکیه و تمام آسیب‌دیدگان این حادثه دعا می‌کنیم.

جاستین سان، خالق ترون هم ۱ میلیون دلار در قالب TRX را از هوبی گلوبال (Houbi Global) به نیازمندان و آسیب‌دیدگان این واقعه اهدا کرد.

تنها در ۴۸ ساعت گذشته، تشکیلات خودگردان غیرمتمرکز (DAO) بسیاری شکل گرفتند تا به ترکیه کمک کنند. درست مثل اتفاقی که سال گذشته در بحث جنگ اوکراین و روسیه رخ داد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)