0

1

افت فروش ۴.۳۳ درصدی فروش NFTها در هفته گذشته

حجم فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) در هفته گذشته افت کوچکی داشته و حدود ۴.۳۳٪ کاهش پیدا کرده است. در هفته گذشته، فروش کلی توکن‌های غیرمثلی، رقم ۱۴۸.۵ میلیون دلار را نشان می‌دهد. بین ۵ بلاک چین برتر در فروش NFT، اتریوم همچنان در رده اول قرار دارد اما این شبکه هم، نسبت به هفته گذشته فروش کمتری را تجربه کرد.

افت فروش ۴.۳۳ درصدی فروش NFTها در هفته گذشته
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فروش توکن‌های غیرمثلی در هفته گذشته رقم ۱۴۸.۵ میلیون دلار را نشان می‌دهد که نسبت به هفته پیش از آن، ۴.۳۳٪ کاهش پیدا کرده است. سهم شبکه اتریوم از این فروش حدود ۸۸.۵ میلیون دلار بوده است که حدود ۶۰٪ از فروش‌ها را تشکیل می‌دهد. سهم اتریوم از فروش توکن‌های غیر مثلی نسبت به هفته پیشین، حدود ۱.۴٪ افزایش داشته تا به رقم ۶۰٪ برسد. در همین حال، ان اف تی‌های شبکه بیت کوین فروش ۲۵.۹ میلیون دلاری داشتند که ۱۷.۴٪ از کل فروش‌ها را تشکیل می‌دهد. این رقم نسبت به هفته پیش از ان، کاهش چشمگیر ۱۴.۳ درصدی داشته است!

ارز دیجیتال

شبکه سولانا در هفته گذشته توانست ۸.۲ میلیون دلار فروش داشته باشد که نسبت به هفته پیش از آن، ۱۷.۵% کمتر شده است. همچنین پالیگان هم شرایط مشابهی داشته و با فروش ۵.۹ میلیون دلاری، کاهش ۱۶.۵ درصدی را تجربه کرده است. شبکه BNB Chain هم سرنوشتی مثل دیگران داشته و با کاهش ۲.۶٪ نسبت به هفته پیش، فروش ۵.۳ میلیون دلاری را تجربه کرده است.

معرفی بهترین بلاک چین‌ها برای مینت ان اف تی

پروفروش‌ترین مجموعه‌ها و NFTهای هفته گذشته

و اما نوبت به کالکشن‌ها می‌رسد. در هفته گذشته‌، پروفروش‌ترین کالکشن‌ها، هر دو متعلق به شبکه بیت کوین بودند. رتبه اول و دوم متعلق به مجموعه‌های «The Fram» و «Uncategorized Ordinals» بوده است. مجموعه سرشناس «Bored Ape Yacht Club (BAYC)» که متعلق به شبکه اتریوم است هم در رده سوم پروفروش‌ترین کالکشن‌ها قرار گرفت. در رده سوم و چهارم هم، مجموعه‌های اتریومی «Captainz» و «CryptoPunks» دیده می‌شوند.

نه تنها در بین مجموعه‌های پرفروش، بلکه بین گران‌قیمت‌ترین NFTهای فروخته‌شده در هفته گذشته هم نام بیت کوین می‌درخشد! گران‌ترین توکن غیرمثلی فروش‌رفته در هفته گذشته، متعلق به مجموعه بیت‌کوینی «Bitcoin Burials» بوده که به ارزش ۱.۶۸ میلیون دلار فروخته شده است! پس از این ان‌اف‌تی، «BAYC #1,734» دیده می‌شود که به قیمت ۱.۲ میلیون دلار معامله شده است. در رده سوم هم «CryptoPunk #8,531» قرار دارد که با قیمتی حدود ۱ میلیون دلار، خریداری شده است. در رده سوم و چهارم هم دو ان‌اف‌تی بیت کوینی دیده می‌شوند که هرکدام به ارزشی حدود ۴۰۰ هزار دلار به فروش رسیده اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)