0

0

انتقال مقدار هنگفتی از توکن SHIB همزمان با کاهش شدید نرخ توکن‌سوزی آن!

معکوس شدن قیمت شیبا اینو (افزایش قیمت) در ساعات ابتدایی امروز باعث شده مقدار حیرت‌انگیزی از این میم کوین توسط نهنگ آن جابه‌جا شود.

نتقال مقدار هنگفتی از توکن SHIB همزمان با کاهش شدید نرخ توکن‌سوزی آن!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پلتفرم بلاک چینی Whale Alert، که نقل‌وانتقالات ارزهای دیجیتال بزرگ را در حین وقوع ردیابی می‌کند، از انتقال ۳.۳ تریلیون کوین شیبا اینو از یک آدرس ناشناس به آدرسی دیگر خبر داد.

انتقال ۳.۳ تریلیون توکن SHIB به کیف پول جدید

این آدرس ارسال در حال حاضر خالی است، زیرا تمام ۳.۳۶۸.۲۶۷.۵۲۹.۷۰۱ شیب (SHIB) که ارزشی معادل ۴۱.۷۳۰.۵۶۱ دلار دارد، به یک کیف پول خالی جدید منتقل شده است، که می‌تواند نشان‌دهنده ظهور نهنگی جدید برای این میم کوین باشد.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته‌شده توسط پلتفرم ردیابی کیف پول WhaleStats،ر۱۰۰ نهنگ برتر در زنجیره اتریوم اکنون ۱۰۰.۱۱۴.۳۱۲ دلار شیبا اینو را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند که ۳.۸۶ درصد از پرتفوی آنها را تشکیل می‌دهد.

خرید و فروش رمز ارزها

کاهش شدید سرعت توکن‌سوزی

پلتفرم Shibburn که نقل و انتقالات توکن شیب (SHIB) به کیف پول‌های «Inferno» را ردیابی می‌کند، با به اشتراک گذاشتن نموداری در پورتال خود نشان داده که در ۲۴ ساعت گذشته، کمتر از ۵۰۰ میلیون شیبا اینو از گردش خارج و به آدرس‌های یکطرفه منتقل شده‌ است.

نرخ سوختن این میم کوین نزدیک به ۱۰۰٪ کاهش یافته است. این پلتفرمِ توکن‌سوزی در تاریخ ۳ نوامبر، ۲۲.۲۴۸.۱۴۴ شیب (SHIB) به کیف پول‌های غیرفعال ارسال کرده و در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۲۴۲۶۸ از این کوین را سوزانده است.

ریزشی خفیف و معکوس شدن قیمت‌

در ساعات ابتدایی امروز، شیبا اینو ۱۰ درصد به نمودار ساعتی خود افزود و یک کندل سبز بزرگ ثبت کرد. اما پس از آن قیمتش ۴.۱ درصد کاهش یافت و اکنون دوباره در حال اوج‌گیری است.

این میم کوین درحال حاضر ۲.۵ درصد افزایش قیمت داشته و با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۱۷ دلار در صرافی کوین بیس (Coinbase) معامله می‌شود. شیب (SHIB) از همبستگی با دوج (DOGE) خارج شده و در وضعیتی معکوس با آن به سر می‌برد، چراکه جامعه کریپتو در انتظار انتشار راه‌حل لایه ۲ بلاک چین Shibarium است. بازی معروف آن Shiba Eternity نیز طرفدران زیادی پیدا کرده و به رقم چشمگیری از ۲۵۰۰۰۰ دانلود در سراسر جهان رسیده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)