0

5

علت ریزش بیت کوین چه بود؟

در ساعات گذشته شاهد کاهش قیمت بیت کوین بودیم؛ اما علت کاهش امروز بیت کوین چه بود؟

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در ساعات ابتدایی که بازار جهانی باز شد، شاهد کاهش قیمت طلا، بیتکوین و دیگر بازارهای پرریسک بودیم. البته این کاهش را در تحلیل آنچین این هفته که در صرافی پول نو منتشر می‌کنیم، پیشبینی کرده بودیم که اگر مایلید می‌توانید این تحلیل را مطالعه کنید. 

علت کاهش قیمت بیت کوین چه بود؟

از مهم‌ترین علل کاهش قیمت بیت کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • شرایط اقتصادی 
خرید ارز دیجیتال

همان‌طور که بیان شد پس از باز شدن بازارهای جهانی در ابتدای روز دوشنبه طلا کاهش ۰.۶ درصدی را تجربه کرد و به ۱۹۹۶ دلار رسید. این کاهش در دیگر بازهای مالی مانند بیت کوین نیز قابل مشاهده است.

  • فشار فروش هولدرهای کوتاه مدت

همان‌طور که در تحلیل آنچین این هفته بیان شد، هولدرهای کوتاه مدت به صورت میان‌گین در سود ۳۵ درصدی قرار گرفته‌اند و این موضوع می‌تواند دلیلی برای سیو سود این دسته از هولدرها شود. این سیو سود بر فشار فروش بازار می‌افزاید.

  • وارد سود شدن هولدرهایی با طول عمر ۲ تا ۳ سال

در قیمت ۴۵ هزار دلار هولدرهایی که بیت کوین‌های خود را ۲ الی ۳ سال پیش خریداری کرده‌‌اند به صورت میانگین وارد سود خواهند شد. این موضوع باعث افزایش فشار فروش خواهد شد، زیرا برخی از این هولدرها خسته شده‌اند و تمایل به فروش و خروج از بازار دارند. 

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)