0

0

جردن بلفورت «گرگ وال استریت» دیدگاه خود در مورد بیت کوین را به اشتراک‌ گذاشت

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، کارگزار سابق بازار سهام، با تلاش بخش کریپتو برای خروج از بازار نزولی سال گذشته، به چشم‌انداز احتمالی بیت کوین در سال ۲۰۲۳ پرداخته است.

جردن بلفورت «گرگ وال استریت» دیدگاه خود در مورد بیت کوین را به اشتراک‌ گذاشت
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بلفورت در برنامه پادکستی The Wolf of Wall Street، جایی‌که میزبان رابرت بیدلز، بنیانگذار کیف پول رمزنگاری Monarch بود، درباره بیت کوین صحبت کرد.

در طول جلسه، بلفورت خاطرنشان کرد که در میان بحث‌های بالاگرفته در مورد رگلاتوری بیت کوین، هر قانون وضع‌شده احتمالاً کاتالیزوری صعودی برای این رمزارز اول بازار خواهد بود.

شایان ذکر است که بلفورت از طرفداران بزرگ تنظیم مقررات برای صنعت کریپتو است، و خاطرنشان می‌کند که دارایی‌هایی مانند بیت کوین احتمالاً در محیطی که قوانین آن به‌خوبی تعریف شده است، سود خواهند برد.

ارز دیجیتال

به عنوان مثال، او اشاره کرد که اگر مقرراتی وجود داشت، بازار کریپتو دچار رکود اخیر ناشی از سقوط صرافی FTX نمی‌شد که باعث شد مشتریان پول خود را از دست بدهند، در حالی که اکثر دارایی‌ها اصلاح شده بودند.

کاتالیزور احتمالی قیمت بیت کوین

بلفورت همچنین نظر بیدلز را در مورد آینده بیت کوین بررسی کرد و گفت که اگر دولت به چاپ پول ادامه دهد و تورم را کنترل نکند، احتمالاً ارزش بیت کوین بیشتر خواهد شد.

در کنار تنظیم مقررات سختگیرانه‌، بالا رفتن ارقام تورم، محرکی احتمالی برای تداوم صعود بیت کوین خواهد بود.

مسئله کلیدی اینجاست یعنی تورم؛ اینکه فدرال رزرو چقدر به چاپ پول خود ادامه خواهد داد. من افزایش قیمت شدید بیت کوین را بدون افزایش تورم نمی‌توانم تصور کنم.<…> مقررات زیادی در راه است.

جالب اینجاست که رشد فعلی بیت کوین به دلیل کاهش نرخ تورم ایالات متحده بود که نشان‌دهنده کاهش سیاست پولی فدرال رزرو بوده است.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)