0

0

برنامه ورلد کوین برای فروش ۱۹۵ میلیون دلار توکن WLD؛ ریزش در راه است؟

ورلد کوین یکی از پروژه‌های جذاب بازار کریپتوکارنسی است که اخیرا تیم آن تصمیم به فروش حجم سنگینی از خزانه آن گرفته است. اما چه سرنوشتی در انتظار ارز WLD است؟

علی ابراهیمی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ورلد استس (World Assets)، یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد ورلد کوین قصد دارد طی ماه‌های آتی 195 میلیون دلار از توکن‌های خزانه این پروژه را به فروش برساند. ظاهرا تقاضای گسترده کاربران برای احراز هویت در پروژه ورلد کوین و توسعه بیشتر این شبکه از دلایل این فروش است.

بر اساس پست وبلاگ تیم توسعه ورلد کوین، این فروش گسترده طی حداکثر 6 ماه انجام خواهد شد و به طور میانگین، بین 0.5 میلیون (2.7 میلیون دلار) تا 1.5 میلیون (8.1 میلیون دلار) توکن WLD هر هفته به فروش خواهد رسید.

به گفته تیم توسعه ورلد کوین، این فروش کمتر از 0.1-0.4% از حجم معاملات هفتگی فعلی توکن WLD را تشکیل می‌دهد و به همین خاطر احتمالا تاثیر قابل توجهی روی قیمت نخواهد گذاشت.

درباره ورلد کوین بیشتر بخوانید: ورلد کوین چیست؟

در بیانیه ورلد کوین آمده است:

به منظور پاسخگویی به تقاضای گسترده برای احراز هویت عنبیه ورلد کوین و حمایت از رشد شبکه، ورلد استس، یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد ورلد کوین قصد دارد بخشی از توکن‌های موجود در خزانه خود را در ماه‌های آتی به فروش برساند. ورلد استس قصد دارد به تدریج توکن‌های WLD خود را در عرض 6 ماه به صورت خصوصی، به گروه منتخبی از شرکت‌های معاملاتی غیرآمریکایی بفروشد.

ممنوعیت فروش توکن‌های WLD به شرکت‌های آمریکایی

به گفته تیم توسعه ورلد کوین، از شرکت‌های معاملاتی خریدار توکن‌های WLD درخواست شده تا از هرگونه فروش مجدد این توکن‌ها به شهروندان آمریکایی یا پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال فعال در آمریکا خودداری کنند. علاوه بر این، ورلد استس ممکن است یک دوره 40 روزه ممنوعیت فروش را برای شرکت‌های خریدار لحاظ کند.

در ادامه این بیانیه آمده است:

ورلد استس با شرکت‌های معاملاتی متعددی مذاکره می‌کند تا با توجه به محدودیت‌های فوق، فروش خصوصی را با قیمت‌هایی نزدیک به قیمت اسپات WLD انجام دهد.

قیمت توکن WLD در واکنش به این خبر 2.64% کاهش یافت و در حال حاضر در حوالی 5.44 دلار معامله می‌شود.

علیرغم گفته‌های تیم توسعه ورلد کوین مبنی بر فروش کنترل شده توکن‌های WLD، برخی از تحلیلگران نسبت به فشار نزولی این خبر در کوتاه‌مدت هشدار داده‌اند.

قیمت ورلد کوین از 10 مارس تاکنون بیش از 54% کاهش یافته و افزودن میلیون‌ها توکن جدید به عرضه در گردش می‌تواند به ریزش بیشتر منجر شود. در حال حاضر، ورلد کوین در تلاش است تا حمایت 5.37 دلاری خود را حفظ کند، با این حال، اگر این حمایت از دست برود، ممکن است شاهد ریزش بیشتر قیمت باشیم.

در سمت مقابل اما سیگنال‌های تکنیکالی وجود دارد که از افزایش احتمالی قیمت WLD حمایت می‌کنند. به گفته آلفا (Alpha)، معامله‌گر بازار رمزارزها، در حال حاضر ورلد کوین در نزدیکی یکی از خطوط روند نزولی مهم خود قرار دارد و شکسته شدن آن می‌تواند قیمت را تا 2 برابر افزایش دهد:

نمودار ورلد کوین - منبع: TradingView
نمودار ورلد کوین – منبع: TradingView

افزایش بعدی قیمت از اینجا رخ می‌دهد. شکسته شدن این خط روند قیمت را 2 برابر می‌کند و به 12 دلار می‌رساند.

خرید ورلد کوین

منبع: ‌Beincrypto

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)