0

0

نهنگ‌های XRP مقادیر سنگینی از این توکن را جابه‌جا کردند!

اخیراً حرکات نهنگ‌های XRP با انتقال 975 میلیونی از این توکن افزایش یافته است.

نهنگ‌های XRP مقادیر سنگینی از این توکن را جابه‌جا کردند!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس پلتفرم ردیابی بلاک چین Whale Alert، نهنگ‌های ریپل  (XRP)  در کمتر از دو ساعت مقدار بسیار زیادی از این توکن را جابه‌جا کرده‌اند. بزرگترین تراکنش ثبت‌شده تاکنون ۵۰۰ میلیون XRP به ارزش ۲۳۰.۳۶ میلیون دلار است که از یک کیف‌پول ناشناخته به کیف‌پولی در ریپل اسکرو (Ripple Escrow) ارسال شده است.

دومین تراکنش بزرگی که مشاهده شد، انتقال ۳۰۰ میلیون XRP  به ارزش ۱۳۸.۵۶ میلیون دلار از کیف پولی ناشناس به یک کیف‌پول ریپلی بوده است.

این ۵۰۰ میلیون توکن بلافاصله در حساب  escrow -قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد پرداخت‌های رمزارزی مشروط تنظیم کنند- کیف پول Ripple Escrow قفل شدند. علاوه بر این، ۲۰۰ میلیون توکن XRP نیز به‌صورت امانی در یک کیف پول ناشناس انباشت شده است.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو

مقادیر دیگری چون ۵۴.۲۳ میلیون XRP  به ارزش حدود ۲۵ میلیون دلار از کیف پول‌های ناشناخته‌‌ به صرافی ارز دیجیتال Bitso در مکزیک منتقل شده است.

نهنگی دیگر ۶۰ میلیون توکن XRP  به ارزش تقریبی ۲۸ میلیون دلار را از آدرسی در صرافی کریپتویی Bitstamp مستقر در لوکزامبورگ به یک کیف پول ناشناس انتقال داده است و این کیف پول نیز تنها ۲۱ ثانیه پس از دریافت این دارایی آن را به کیف پول ناشناخته دیگری ارسال کرده است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، رXRP با ۰.۱٪ کاهش در شبانه‌روز گذشته، اکنون با قیمت ۰.۴۵ دلار معامله می‌شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)