ایردراپ اوربیتر فایننس؛ آموزش بهترین استراتژی برای دریافت ایردراپ اوربیتر

جمال نوری

زمان مطالعه :

10 دقیقه
فهرست عنوان ها

ایردراپ یک روش کسب درآمد با هزینه کم یا بدون هزینه است. این روزها بسیاری از مردم به دنبال دریافت ایردراپ هستند به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد یک پروژه بسیار جذاب و ایردراپ آن یعنی ایردراپ اوربیتر فایننس (Orbiter Finance) صحبت کنیم. مطلب امروز به airdrop این پروژه اختصاص دارد و موضوعاتی مثل نحوه شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس، روش افزایش شانس برنده‌شدن در ایردراپ اوربیتر فایننس، مزایای و معایب ایردراپ اوربیتر و بسیاری موارد دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

پروژه Orbiter Finance چیست؟

اوربیتر فایننس (Orbiter Finance) چیست؟

اوربیتر فایننس (Orbiter Finance) یک بریج یا پل بلاکچینی است که در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد. اوربیتر فایننس را می‌توان یک راه آسان، ایمن و سریع برای ارسال دارایی از یک شبکه‌های بلاکچینی به شبکه یکدیگر دانست.

از طریق اوربیتر فایننس می‌توان اتریوم (ETH)، یواس‌دی کوین (USDC)، تتر (USDT) و دای (DAI) را به ۱۷ شبکه بلاک چینی انتقال داد. باید توجه داشت که پروژه Orbiter Finance در حال پیشرفت است و هر روز از تعداد شبکه‌های بلاک چینی بیشتری پشتیبانی می‌کند.

آیا اوربیتر فایننس ایردراپ دارد؟

بررسی احتمال ایردراپ اوربیتر فایننس

باید توجه داشت که اکثر پروژه‌هایی که قصد ارائه ایردراپ دارند، به‌صورت مستقیم از آن صحبت نمی‌کنند. اوربیتر فایننس نیز در هیچ رسانه‌ای به‌صورت مستقیم از ایردراپ خود صحبت نکرده است؛ اما سر نخ‌هایی را برای کاربران این پروژه به‌جای گذاشته است. از مهم‌ترین نشانه‌هایی که می‌تواند ایردراپ احتمالی اوربیتر را تایید کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تاکید تیم بر ایجاد توکن برای اوربیتر در دیسکورد این پروژه باعث شده افراد به ایردراپ این پروژه امیدوار شوند.

تایید ایجاد توکن برای اوربیتر فایننس

حساب توییتر پروژه در برخی از کامنت‌ها به‌صورت کاملا سرپوشیده از ایردراپ سخن گفته است.

تاکید بر ایردراپ اوربیتر توسط تیم در توییتر

این پروژه با ایجاد یک اکانت در galxe و guild از کاربران درخواست انجام فعالیت‌های خاص در اوربیتر فایننس را دارد. این موضوع احتمال ایردراپ اوربیتر فایننس را افزایش می‌دهد.

چگونه از Orbiter Finance استفاده کنیم؟

آموزش شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس

برای آن که شانس دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس را داشته باشید، باید در این پروژه فعالیت کنید. برای فعالیت وارد سایت اوربیتر فایننس شده و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. بر روی کانکت والت کلیک و کیف پول خود را به این برنامه غیر متمرکز (DAPP) متصل کنید. کیف پول‌های زیاد مانند متامسک، کوین بیس والت و.. در این پلتفرم پوشش داده می‌شوند.
  2. پس از اتصال کیف پول باید شبکه مبدا و مقصد را از بخش مشخص شده انتخاب کنید.
  3. اکنون نوبت به انتخاب ارز دیجیتالی که قصد دارید انتقال دهید رسیده است.
  4. مقدار ارز دیجیتال مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید.
  5. بر روی گزینه SEND کلیک کنید.
  6. در پنجره بعد بر روی گزینه Confirm and Send کلیک کنید.
  7. تاییدیه لازم بر روی کیف پول خود را تکمیل کنید.

اگر تمام این مراحل را به‌درستی انجام دهید بعد از مدت زمان مشخص شده (زمان در بین شبکه‌ها متفاوت است) انتقال شما انجام خواهد شد.

چگونه در ایردراپ اوربیتر فایننس شرکت کنیم؟

برای شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس باید از این پروتکل برای انتقال دارایی استفاده کنید. هر چه تعداد تراکنش‌های شما با این پروژه بیشتر باشد، شانس دریافت ایردراپ بیشتری خواهید داشت. البته باید توجه داشته باشید که برای فعالیت در این شبکه نیاز به پرداخت کارمزد هست. در مورد مقدار کارمزد اوربیتر فایننس در بخش‌های بعد توضیحات بیشتری برای شما ارائه خواهیم داد.

برای دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس باید موارد زیر را انجام دهید:

فعالیت در پروتکل اوربیتر فایننس

همان‌طور که قبلا نیز بیان شد برای داشتن شانس بیشتر باید تراکنش‌های بیشتری را در اوربیتر داشته باشید. بهترین استراتژی برای دریافت ایردراپ اوربیتر و فعالیت در این پروژه به شرح زیر است:

  • فعالیت مداوم: سعی کنید که به‌صورت مستمر فعال باشید و تعداد تراکنش‌های خود را در طول روزهای مختلف انجام دهید. این کار باعث خواهد شد که شما به‌عنوان یک ایردراپ هانتر شناسایی نشوید. علاوه بر این موضوع ممکن است که پروژه فیلتر زمان فعال‌بودن را برای دریافت ایردراپ در نظر بگیرد و فعالیت مستمر باعث خواهد شد که شما از این فیلتر عبور کنید.
  • انتقال بین شبکه‌های مختلف: برای فعالیت بهتر است بین شبکه‌های مختلف تراکنش داشته باشید. این کار باعث خواهد شد که اگر تیم تعداد شبکه بلاکچینی مورد استفاده را به‌عنوان یک فیلتر در نظر بگیرد شما از این فیلتر عبور کنید.
  • کارمزد: باید کارمزد را در نظر داشته باشید و سعی کنید که از شبکه‌هایی که کارمزد کمتری دارند استفاده کنید تا هزینه شما کاهش پیدا کند.
  • ارزهای دیجیتال مختلف: سعی کنید که ارزهای دیجیتال مختلف را انتقال دهید. این کار شانس شما را برای دریافت ایردراپ Orbiter Finance افزایش می‌دهد.
  • عدم فعالیت تکراری: فعالیت تکراری مانند انتقال یک مقدار دارایی ثابت بین دو شبکه بلاکچینی به‌صورت مداوم می‌تواند باعث آن شود که شما یک ایردراپ هانتر شناسایی شوید و شانس دریافت ایردراپ Orbiter Finance را از دست بدهید.
  • حجم بالا: احتمالا حجم نیز یکی از فیلترها برای دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس باشد به همین دلیل سعی کنید که حجم زیادی ایجاد کنید.

در مورد اینکه چه مقدار حجم و چه تعداد تراکنش در اوربیتر فایننس شانس دریافت شما را افزایش خواهد داد در بخش‌های بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد.

عضویت در دیسکورد اوربیتر فایننس و فعال‌بودن در کانال‌های این پروژه

برخی از پروژه‌ها شرط دریافت ایردراپ خود را فعالیت در دیسکورد پروژه قرار می‌دهند مانند پروژه سویی و پروژه sei. با توجه به این موضوع در دیسکورد اوربیتر فایننس عضو شوید و سعی کنید که در کانال‌های دیسکورد این پروژه فعال باشید.

دریافت nftهای اوربیتر فایننس در galxe

دریافت nftهای اوربیتر فایننس

یک از موضوعاتی که می‌تواند شانس شما را برای دریافت ایردراپ Orbiter افزایش دهد. دریافت nftهای این پروژه از Galxe است. برای دریافت nftهای اوربیتر باید ابتدا وارد سایت Galxe شوید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. بر روی گزینه log in کلیک و کیف پولی که با آن در پروژه اوربیتر فایننس فعالیت داشته‌اید را به این سایت متصل کنید.
  2. توییتر اوربیتر فایننس را فالو و ایموجی بشقاب پرنده را به نام کاربری خود اضافه کنید.
  3. اکنون اگر تعداد تراکنش‌های لازم را داشته باشید، گزینه claim برای شما فعال خواهد شد.
  4. با کیک بر روی گزینه claim و تایید تراکنش در کیف پول می‌توانید nftهای اوربیتر را دریافت کنید.

شرایط دریافت nftهای اوربیتر چیست؟

شرایط دریافت nftهای اوربیتر فایننس

برای دریافت nftهای اوربیتر فایننس باید تعداد خاصی تراکنش با این پروژه داشته باشید. این تعداد تراکنش به شرح زیر است.

  • تعداد ۳ الی ۹ تراکنش برای مینت کردن Trainee Pilot
  • تعداد ۱۰ الی ۴۹ تراکنش برای مینت کردن Pilot
  • تعداد ۵۰ الی ۹۹ تراکنش برای مینت کردن Elite Pilot
  • تعداد ۱۰۰ الی ۴۹۹ تراکنش برای مینت کردن Expert Pilot
  • بیش از ۵۰۰ تراکنش برای مینت کردن Ace Pilot

اگر تعداد تراکنش‌های شما به محدوده مشخص شده برسد، شما به‌راحتی می‌توانید NFT مورد نظر را دریافت کنید.

دریافت رول‌های اوربیتر فایننس با فعالیت در guild

دریافت رول‌های اوربیتر فایننس با در سایت guild

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که شانس دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس را برای شما بیشتر می‌کند، گرفتن رول‌های این پروژه با فعالیت در سایت guild است. برای دریافت رول‌های اوربیتر فایننس به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید.

  • وارد سایت guild شوید و کیف پول خود را به این سایت متصل کنید.
  • فعالیت‌های خواسته شده برای هر لول را انجام دهید.
  • بر روی گزینه join guild to get roles کلیک کنید.

هزینه دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس چقدر است؟

یکی از سوالات اصلی این است که هزینه شرکت در ایردراپ اوربیتر چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید توجه داشت که برای فعالیت در اوربیتر فایننس نیاز به پرداخت دو کارمزد هستید. این دو کارمزد عبارت‌اند از:

  • کارمزد بلاک چین برای تراکنش
  • کارمزد دریافتی توسط اوربیتر فایننس

این دو کارمزد بر اساس شبکه‌های بلاکچینی تغییر می‌کند؛ اما اگر شبکه اتریوم که کارمزد بالاتری دارد (حدودا ۵ الی ۶ دلار + کارمزد شبکه) فاکتور بگیریم، به صورت تقریبی هر تراکنش را از یک شبکه بلاکچینی غیر از اتریوم به شبکه‌ای دیگر حدودا ۳ الی ۵ دلار کارمزد دارد. این رقم مجموع دو کارمزد شبکه و اوربیتر فایننس است. حال اگر شما بخواهید ۱۰ تراکنش با این پروژه داشته باشید باید هزینه ۳۰ الی ۵۰ دلاری پرداخت کنید.

با توجه به این موضوع تصمیم با شما خواهد بود که برای دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس در این پروژه فعالیت داشته باشید یا نه.

چه مقدار فعالیت در اوربیتر فایننس شانس ما را برای دریافت ایردراپ افزایش می‌دهد؟

برای این سوال به سراغ یکی از داشبوردهای سایت flipside خواهیم رفت. در این داشبورد دو عامل حجم و تعداد تراکنش را بررسی کرده است. برای آن که شانس شما افزایش پیدا کند باید حداقل از ۵۰ درصد کاربران عملکرد بهتری داشته باشید. برای ادامه این بخش به دو تصویر زیر دقت کنید.

آدرس‌های اوربیتر فایننس بر اساس حجم تراکنش‌ها

بررسی آدرس‌های اوربیتر فایننس بر اساس حجم تراکنش‌ها برای دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس

آدرس‌های اوربیتر فایننس بر اساس تعداد تراکنش‌ها

بررسی آدرس‌های اوربیتر فایننس بر اساس تعداد تراکنش‌ها به منظور افزایش شانس دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس

اگر به دو تصویر بالا دقت داشته باشید، متوجه خواهید شد که اگر بخواهید از نظر حجم تراکنش جزو ۵۰ درصد برتر در اوربیتر فایننس باشید، باید حجم تراکنش‌های شمت بین ۲۰۰ الی ۵۰۰ دلار باشد. همچنین اگر بخواهید از نظر تعداد تراکنش جزو ۵۰ درصد برتر باشید و شانس دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس را افزایش دهید باید بیش از ۵ تراکنش داشته باشید.

توصیه من به شما این است که برای افزایش شانس خود برای دریافت ایردراپ اوربیتر بیش از ۵۰۰ دلار حجم معاملات داشته باشید و حداقل ۱۰ تراکنش با اوربیتر فایننس انجام دهید تا nft دوم اوربیتر برای شما باز شود. سعی کنید این تراکنش‌ها را بین شبکه‌های مختلف و در روزهای متفاوت انجام دهید.

ویژگی های ایردراپ اوربیتر فایننس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایردراپ اوربیتر فایننس توانایی ترکیب آن با دیگر ایردراپ‌ها است، یعنی شما با شرکت در ایرادراپ اوربیتر فایننس شانس دریافت ایردراپ‌های دیگر را به دست خواهید آورد. از مهم‌ترین ایردراپ‌هایی که می‌توان همزمان با ایردراپ اوربیتر فایننس کسب کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ایردراپ لیر زیرو و اوربیتر فایننس

لیر زیرو یک پروژه زیرساختی برای اتصال بلاک چین‌های مختلف به یکدیگر است. پروژه اوربیتر فایننس یکی از این پروژه‌ها است که از لیر زیرو استفاده می‌کند با توجه به این موضوع استفاده از اوربیتر فایننس شانس دریافت ایردراپ لیر زیرو را برای شما افزایش خواهد داد.  

– ایردراپ اوربیتر فایننس و ایردراپ لینیا

لینیا یک بلاک چین لایه ۲ بر روی اتریوم است. نشانه‌های زیادی از ایردراپ احتمالی لینبا وجود دارد. شما می‌توانید در زمان استفاده از اوربیتر فایننس شبکه مبدا و یا مقصد خود را لینیا انتخاب کرده تا شانس دریافت ایردراپ لینیا را نیز کسب کنید.

– ایردراپ اوربیتر فایننس و ایردراپ زی کی سینک

زی کی سینک یکی دیگر از بلاک چین‌های لایه ۲ اتریوم است. ایردراپ زی کی سینک نیز با توجه به نشانه‌های موجود و گفته‌های تیم زی کی سینک تایید شده است. شما می‌توانید زی کی سینک را به عنوان یک شبکه مبدا و یا مقصد انتخاب کنید. این کار باعث خواهد شد که علاوه بر افزایش شانس ایردراپ اوربیتر فایننس در ایردراپ زی کی سینک نیز شرکت کنید.

– ایردراپ اوربیتر فایننس و ایردراپ استارک نت

استارک نت یک شبکه لایه ۲ اتریوم است که به احتمال زیاد ایردراپی را در آینده خواهد داشت. اگر قصد دارید در ایردراپ استارک نت نیز شرکت کنید بهتر است که استارک نت را نیز در بین شبکه‌های مورد نظر برای فعالیت در اوربیتر فایننس قرار دهید.

– ایردراپ اوربیتر فایننس و ایردراپ بیس

شبکه بیس نیز یک شبکه لایه ۲ برای اتریوم است که توسط صرافی کوین بیس در حال توسعه است. احتمالا بیس نیز ایردراپی در آینده خواهد داشت. برای دریافت آن باید در شبکه بیس فعالیت داشته باشید. برای این فعالیت می‌توانید از اوربیتر فایننس استفاده کنید و همزمان هم در ایردراپ بیس و هم ایردراپ اوربیتر فایننس شرکت کنید.

– ایردراپ اوربیتر فایننس و ایردراپ اسکرول

اسکرول یکی دیگر از بلاکچین‌های لایه ۲ است که احتمالا در آینده ایردراپ خواهد داشت. اسکرول در حال حاضر به صورت تست نت فعال است. شما برای فعالیت مشترک بیت اسکرول و اوربیتر فایننس باید از تست نت اوربیتر فایننس استفاده کنید.

– ایردراپ اوربیتر فایننس و ایردراپ زورا

زورا (Zora) نیز یکی دیگر از شبکه‌های بلاکچینی است که احتمالا ایردراپ خوبی خواهد داشت. شما با انتخاب شبکه بلاکچین زورا به عنوان مبدا و یا مقصد می‌توانید همزمان در اوربیتر فایننس و زورا فعالیت داشته باشید.

مزایای ایردراپ اوربیتر فایننس

از مهم‌ترین مزایای ایردراپ اوربیتر فایننس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فعالیت همزمان در چند ایردراپ دیگر
  • امکان انتقال ۴ ارز دیجیتال به ۱۷ شبکه بلاکچینی
  • انتقال سریع

معایب ایردراپ اوربیتر فایننس

از مهم‌ترین معایب ایردراپ اوربیتر فایننس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایردراپ اوربیتر فایننس به صورت صددرصد توسط تیم تایید نشده است.
  • شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس رایگان نیست.
  • از شرایط دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس اطلاعات دقیقی در دست نیست و بیشتر اطلاعات به صورت تجربی از ایردراپ‌های مشابه به دست آمده است.

امنیت ایردراپ اوربیتر فایننس

باید توجه داشت که با افزایش تب و تاب ایردراپ کلاهبرداری‌های زیادی در این زمینه فعال شده‌اند. با توجه به این موضوع برای افزایش امنیت دارایی‌های خود سعی کنید، که تمام اخبار مربوط به ایردراپ اوربیتر فایننس را از دیسکورد و توییتر اوربیتر فایننس دنبال کنید. حتما هر خبری را که در دیسکورد منتشر می‌شود با توییتر چک کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. این روزها دیسکورد بسیاری از پروژه‌ها هک شده‌اند و سرمایه افراد به سرقت رفته است.

سرمایه‌گذاران اوربیتر فایننس

اوربیتر فایننس در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲ یک دوره جذب سرمایه داشته است. مبلغ جذب شده توسط اوربیتر فایننس در این دوره مشخص نیست. در این دوره جذب سرمایه ۱۹ شرکت سرمایه‌گذار شرکت داشته‌اند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • Tiger Global Management
  • Mirana Ventures
  • Redpoint
  • Amber Group
  • Mask Network
  • Cobo
  • imToken Ventures
  • Loopring
  • StarkWare

سوالات متداول

اوربیتر فایننس چیست؟

اوربیتر فایننس یک پروتکل برای انتقال دارایی‌ها از یک شبکه بلاکچینی به شبکه دیگر است. اوربیتر فایننس در سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را شروع کرد و تا مهر ۱۴۰۲ از ۱۷ شبکه بلاک چینی پشتیبانی می‌کند.

آیا شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس رایگان است؟

خیر برای شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس باید کارمزد شبکه و کارمزد اوربیتر فایننس را پرداخت کنید.

آیا ایردراپ اوربیتر واقعی است؟

تیم اوربیتر فایننس به صورت واضح در مورد ایردراپ اوربیتر فایننس صحبت نکرده است؛ اما به صورت غیرمستقیم ایردراپ اوربیتر را تایید کرده است.

جمع بندی

این روزها که تب و تاب دریافت ایردراپ بسیار شدت گرفته، فعالیت در پروژه‌هایی که احتمال توزیع ایردراپ را دارند بسیار زیاد شده است. یکی از این پروژه‌ها اوربیتر فایننس است. در این مقاله سعی کردیم در مورد ایردراپ اوربیتر فایننس با شما عزیزان صحبت کنیم و نحوه دریافت ایردراپ orbiter را به شما آموزش دهیم. امیدوارم که از این مقاله استفاده لازم را برده باشید و از ایردراپ orbiter سود خوبی را کسب کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

7

نظر مخاطبان (0)