راهنمای نحوه ویرایش اطلاعات حساب کاربری در پول نو

راهنمای ویرایش حساب کاربری در پول نو
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

2 دقیقه

تمرکز ما در صرافی پول نو از ابتدا بر راحتی کاربران و ساده‌تر کردن فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران بوده است. به همین دلیل امکان خرید رمز ارز یا فروش آن را بدون نیاز به احراز هویت فراهم کرده‌ایم، در نتیجه تنها با ثبت نام در پول نو و بدون نیاز به تایید مدارک هویتی‌تان می‌توانید ارزهای مورد نظر خود را بخرید، بفروشید یا به هم تبدیل کنید. اگر اینجا هستید یعنی قبلا با استفاده از راهنمای ساخت حساب کاربری در پول نو ثبت نام کرده‌اید. خوشحالیم که یکی از کاربران پول نو هستید!

گاهی پیش می‌آید که حساب کاربری شما رد می‌شود و نیاز است تا آن را ویرایش کنید. برخی موارد مانند کد ملی و نام و نام خانوادگی چیزهایی هستند که در صورت وارد کردن اشتباه آن‌ها، حساب کاربری شما رد شده و نیاز به ثبت نام مجدد دارید، نکته اینجاست که این اطلاعات امکان ویرایش ندارند. ولی مشخصاتی که در ادامه می‌آیند بخش‌های قابل ویرایش حساب شما در صرافی هستند. به محض اینکه اطلاعات درست را وارد کنید به صورت خودکار تایید می‌شوید.

چگونه اطلاعات حساب کاربری خود در پول نو را ویرایش کنیم؟

برای ویرایش اطلاعات حساب کاربری‌ خود در پول نو باید بعد از ورود به حساب کاربری در بالای صفحه سمت چپ روی اطلاعات کاربری‌تان کلیک و از منوی باز شده گزینه اطلاعات کاربری را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده اطلاعات کاربری شما قابل مشاهده است. در بخش‌های مشخص شده، مانند تصویر زیر، می‌توانید مشخصات شخصی‌تان را ویرایش کنید. مشخصات قابل ویرایش در پول نو شامل: آدرس، شماره تلفن همراه و رمز عبور شما هستند.

همانطور که مشاهده کنید برخی اطلاعات شامل کد ملی و نام و نام خانوادگی قابلیت ویرایش مستقیم ندارند!

توجه: در پول نو در صورتی که اطلاعاتی مانند کد ملی یا نام و نام خانوادگی‌تان را اشتباه وارد کرده باشید، نمی‌توانید آن را به صورت مستقیم ویرایش کنید و ابتدا لازم است تا درخواست شما توسط تیم پشتیبانی پول نو رد شده تا دوباره بتوانید اطلاعات خود را تصحیح کنید. بنابراین در صورتی که کد ملی یا نام و نام خانوادگی‌تان را اشتباه وارد کرده‌اید، با تیم پشتیبانی برای رفع مشکلات‌تان ارتباط بگیرید.

تغییر رمز عبور در پول نو

امنیت حساب شما از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که می‌خواهید رمز عبورتان را تغییر دهید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- بعد از ورود به حساب کاربری‌تان مانند قبل روی نام خود در سمت چپ بالای صفحه کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه امنیت را انتخاب کنید.

۲- در صفحه باز شده از کادر سمت راست می‌توانید با انتخاب گزینه تغییر رمز عبور، مانند تصویر زیر ابتدا رمز عبور فعلی خود را وارد کرده و سپس رمز عبور جدیدتان را انتخاب کنید. در نهایت روی «تغییر رمز عبور» ضربه بزنید تا تغییرات مورد نظر شما اعمال شوند.

اضافه کردن و حذف کارت بانکی در پول نو

شما در پول نو می‌توانید تا ۵ کارت‌ بانکی‌ را به حساب‌تان اضافه کنید، البته همانطور که اشاره کردیم این کارت‌ها باید به نام خودتان باشند در غیر اینصورت تایید نخواهند شد. در زمان شارژ حساب کاربری یا برداشت تومان می‌توانید هرکدام از این کارت‌ها را برای استفاده انتخاب نمایید.

برای حذف کارت‌های بانکی هم می‌توانید در بخش مشخص شده در تصویر بالا برای این کار اقدام کنید.

دقت کنید که تمام مشخصات حتما باید متعلق به خود شما باشد. وقتی ویرایش مشخصاتتان تمام شد ما استعلام‌های لازم را می‌گیریم و حساب کاربری شما را تایید می‌کنیم تا بلافاصله و با خیال راحت به خرید و فروش رمز ارز و واریز و برداشت آن‌ها بپردازید.

هر سوالی در این زمینه دارید در بخش کامنت‌ها بپرسید و اگر نیاز به مشاوره فوری دارید از طریق بخش پشتیبانی در خدمت شما هستیم و به صورت تلفنی یا چت آنلاین پاسخگوی شما خواهیم بود.

16
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رقیه
رقیه
13 روز قبل

چجوری کامل حساب مان را ببندیم

مهدی بابای مرنی
مهدی بابای مرنی
1 ماه قبل

چطور حساب کاربری پول نو خودرا کامل حذف کنیم

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
1 ماه قبل

سلام جناب مرنی
در بخش چت آنلاین سایت بهمون پیام بدید.

حمید قاسمی شیری
حمید قاسمی شیری
1 ماه قبل

من دوست دارم که ثبت نام در سایت پول نو به درستی انجام بشه ولی حساب من مشکل داره لطفاً این مشکل را حل کنید

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

16

9

نظر مخاطبان (16)