چگونه از قابلیت تبدیل صرافی پول نو استفاده کنیم؟

تبدیل رمز ارزها در پول نو
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

3 دقیقه

تبدیل قابلیتی است که به ما امکان تعویض دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و… به سایر رمز ارزها را می‌دهد. پیش از این برای انجام این فرایند، ابتدا می‌بایست ارز دیجیتال فعلی را فروخته و سپس رمز ارز جدید را خریداری کنیم، اما اکنون با استفاده از قابلیت تبدیل صرافی پول نو دیگر نیازی به طی کردن این مراحل اضافه نیست.

به دلیل نیاز بالای جامعه رمز ارزها و از طرف دیگر ضعف سایر پلتفرم‌های معاملاتی در برآوردن این نیاز، ما در پول نو تصمیم گرفتیم تا برای کاربران‌مان قابلیت تبدیل رمز ارزها به یکدیگر را فراهم کنیم تا به صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، بتوانند ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را به یکدیگر تبدیل کنند.

همچنین با استفاده از این قابلیت دیگر لزومی به پرداخت کارمزدهای اضافه برای فروش یک ارز دیجیتال و سپس خرید یک رمز ارز دیگر نداریم. در پول نو، تنها با طی کردن چند مرحله به سادگی می‌توانید ارز فعلی خود را به بیش از ۱۱۰ دارایی دیجیتال مختلف تبدیل کنید.

در ادامه قصد داریم به طور کامل همراه با آموزش تصویری، فرایند تبدیل در صرافی پول نو را با هم بررسی کنیم، اما ابتدا ببینیم چه چیزی ویژگی تبدیل ارزها در پول نو را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند؟

ویژگی‌های تبدیل صرافی پول نو

هدف ما در پول نو ایجاد محیطی امن برای مبادلات رمز ارزی است، که در حین سادگی نیازهای مختلف کاربران را نیز برطرف کند. قابلیت تبدیل نیز به همین دلیل به پلتفرم افزوده شده است که ویژگی‌های بسیار جذابی را برای کاربران فراهم می‌کند:

  • کاهش کارمزدها

با استفاده از قابلیت تبدیل صرافی پول نو، دیگر نیازی به پرداخت کارمزد اضافی هنگام فروش یک ارز و سپس خرید رمز ارزهای دیگر نیست و تنها با پرداخت یک کارمزد بسیار ناچیز (حدود ۰.۵ درصد) می‌توانید سبد سرمایه گذاری خود را با توجه به سلیقه‌تان بچینید.

  • تبدیل بیش از ۱۱۰ رمز ارز به یکدیگر

ما در پول نو از بیش از ۱۱۰ رمز ارز مطرح بازار برای خرید و فروش پشتیبانی می‌کنیم. تمام این ارزهای دیجیتال را می‌توانید به سادگی به یکدیگر تبدیل (Convert) کنید.

  • قابل استفاده برای کاربران سطح آنی و سریع (بدون نیاز به احراز هویت)

فرقی نمی‌کند حساب کاربری شما در سطح آنی باشد یا سریع، به راحتی امکان استفاده از قابلیت تبدیل رمز ارزها برای شما فراهم شده است. همچنین همانطور که می‌دانید در سطح کاربری حرفه‌ای، تمام قابلیت‌ها و امکانات جذاب پول نو برای شما باز خواهد شد.

آموزش گام به گام تبدیل در صرافی پول نو

اگر شما هم قصد دارید در پول نو ارزهای دیجیتال مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید، ابتدا باید به حساب کاربری خود در وب سایت پول نو وارد شوید. در صورتی که هنوز حساب کاربری خود را ایجاد نکرده‌اید می‌توانید در کمترین زمان این کار را انجام دهید. در مقاله «راهنمای ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری در صرافی پول‌ نو» آموزش کامل این فرایند و سوالات متداول شما هنگام ثبت نام پاسخ داده شده است.

۱- بعد از ورود به حساب کاربری از منوی سمت راست صفحه، گزینه «خرید/ فروش/ تبدیل» (در نسخه جدید پول نو، این سربرگ به معامله تغییر پیدا کرده است) را انتخاب کرده و وارد سربرگ تبدیل شوید. سپس باید دو رمز ارزی که قصد تبدیل آن‌ها به یکدیگر را دارید از لیست مورد نظر انتخاب کنید. در کادر بالا ارزی که قصد تبدیل آن را دارید انتخاب کرده و در کادر پایین ارز مورد نظرتان را وارد کنید. به این‌ صورت ارزی که ابتدا انتخاب کرده‌اید، به رمز ارز دوم تبدیل خواهد شد.

انتخاب رمز ارز برای تبدیل

۲- ما در این مثال تبدیل استیبل کوین تتر به رمز ارز لایدو دائو (LDO) را انتخاب کرده‌ایم. شما می‌توانید ارز مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و حجمی را که قصد دارید به تبدیل اختصاص دهید، وارد کنید. بعد از اینکه از همه چیز مطمئن شدید، گزینه تبدیل را انتخاب کنید.

قابلیت تبدیل در پول نو

۳- بعد از انتخاب گزینه تبدیل، عملیات تبیدل شما در لحظه صورت می‌گیرد و یک رسید مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود.

رسید انجام موفقیت‌ آمیز تبدیل

بعد از مشاهده رسید تبدیل، می‌توانید به کیف‌پول داخلی پول نو برگشته، لیست تراکنش‌ها را مشاهده کنید یا برای برداشت توکن‌های خود اقدام کنید.

به همین سادگی تنها در سه مرحله تبدیل رمز ارزهای شما در صرافی پول نو انجام می‌پذیرد. اکنون می‌توانید ارز تبدیل شده خود را (مانند تصویر زیر) در کیف پول‌ داخلی حساب کاربری‌تان، مشاهده کنید.

مشاهده ارز تبدیل شده در کیف پول داخلی صرافی

در صورتی که قصد دارید لیست تراکنش‌های تبدیل‌تان را مشاهده کنید، می‌توانید از منوی تراکنش‌ها، سربرگ «تبدیل» را انتخاب کنید. در این صفحه علاوه بر لیست تمام تراکنش‌های خرید و فروش شما، تبدیل‌هایی که انجام داده‌اید نیز قابل مشاهده هستند.

لیست تراکنش‌های تبدیل در پول نو

شرایط استفاده از قابلیت تبدیل

تقریبا شرط خاصی وجود ندارد! به جز یک کد ملی.

همانطور که در ابتدای مطلب خاطرنشان کردیم، استفاده از این قابلیت برای تمامی کاربران پول نو امکان پذیر خواهد بود. این یعنی کاربران از سه سطح مختلف “آنی”، “سریع” و “حرفه‌ای”، می‌توانند دارایی‌های خود را به یکدیگر تبدیل کنند.

سطوح کاربری پول نو

اگر به تازگی وارد صرافی پول نو شده‌اید، می‌توانید پست آموزش ثبت نام و احراز هویت در پول نو را مطالعه کنید و با شرایط آن آشنا شوید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، سطوح کاربری پول نو امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

امّا اگر می‌خواهید با کمترین اطلاعات، حساب کاربری خود را بسازید، می‌توانید از سطح آنی استفاده کنید. همانطور که گفتیم برای ساخت حسابی با این سطح کاربری، تنها کافیست کد ملی خود را ثبت کنید.

نکته قابل ذکر: اگر پیش از تغییرات سطوح کاربری، حسابی با سطح ۱ کاربری را در اختیار داشتید، اکنون کاربر سطح سریع خواهید بود. برای بهره مندی از تمامی امکانات پول نو، نیاز دارید تا فرایند احراز هویت (KYC) را تکمیل کنید.

جمع بندی

یکی از دلایل جذابیت بازار ارزهای دیجیتال، نوساناتی است که باعث می‌شود در یک مدت زمان کوتاه، برخی رمزارزها سودهای باورنکردنی به سرمایه گذاران‌شان پس دهند. با استفاده از ویژگی تبدیل صرافی پول نو، می‌توانید به صورت لحظه‌ای و با کارمزد پایین، ارزهای قدیمی سبد سرمایه‌گذاری‌تان را به رمز ارزهای پر سودتر بازار تبدیل کنید.

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابراهیم ذوالقدر
ابراهیم ذوالقدر
1 سال قبل

سلام من اگر روی یوزر و کاربر جدید کار کنم ۷۷۰ نفر رو شروع کنم ب ورودی کردن چ تاثیری داره برلی من .. غیر مستقیم البته

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
1 سال قبل

سلام ابراهیم عزیز
شما به ازای هر نفری که دعوت کردین و حساب کاربری سطح یک اون فرد تایید شده، ۱۵۰۰۰ تومان در کیف پول حساب کاربری‌تون دریافت می‌کنین. با هر تراکنشی که افراد دعوت شده انجام بدن هم به شما ۰.۱ درصد مبلغ اون تراکنش یعنی ۲۵٪ درآمد صرافی از اون تراکنش پاداش داده می‌شه. تمام جزئیات دعوت‌ها و مبالغ دریافتی رو هم می تونین در بخش «کسب درآمد» حساب کاربری‌تون مشاهده کنین.

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

2

6

نظر مخاطبان (2)