جشنواره نوروزی پول نو ۱۴۰۲ | تراکنشـــــــــــــــــــــیبا!

جشنواره نوروزی با جایزه در صرافی پول نو
شبنم رضا

زمان مطالعه :

15 دقیقه

پیش به سوی چالش‌های پرجایزه در پول نوی ۱۴۰۲! دو هفته مانده به سال جدید یک جشنواره نوروزی را با جوایز میلیاردی شروع می‌کنیم. جشنواره از ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ شروع شده و در ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ پایان می‌یابد. با جزئیات این جشنواره که تلفیقی است از تراکنش + شیبا همراه ما باشید. برای شرکت در جشنواره نوروزی پول نو وارد حساب کاربری‌تان شوید یا از این لینک ثبت نام کنید: ثبت نام در پول نو

شرایط شرکت در جشنواره نوروزی ۱۴۰۲ و جوایز

در این جشنواره همه چیز برمی‌گردد به حجم تراکنش‌های شما در صرافی پول نو. یعنی شما با تراکنش بیشتر، جایزه بیشتری به دست می‌آورید. جنس جایزه‌ها هم از توکن شیبا و تومان است. برای دریافت جایزه هم صبر جایز نیست! بلافاصله و در لحظه، جایزه را دریافت می‌کنید. قرعه‌کشی‌های ماهانه و هفتگی هم داریم که در ادامه توضیح می‌دهم.

۱. ثبت نام و ساخت حساب کاربری

شما در پول نو ثبت نام می‌کنید و یک حساب کاربری می‌سازید که آموزش آن را در لینک می‌بینید: آموزش ثبت نام در پول نو. هر کدام از سطوح سریع، آنی و حرفه‌ای را که به صورت تایید شده داشته باشید می‌توانید در چالش‌های جایزه دار شرکت کنید.

وارد صفحه «جوایز» شوید و چالش‌ها را مشاهده کنید. در این بخش همواره کمپین‌ها و جشنواره‌ها و مسابقاتی داریم که با انجام آن‌ها جایزه دریافت می‌کنید. جشنواره نوروزی ۱۴۰۲ پول نو شامل این چالش‌ها و ماموریت‌هاست.

۲. شرکت در چالش‌ها با انجام ماموریت

چالش تراکنش اولی‌ها!

چالش و عیدی جشنواره نوروزی صرافی پول نو ۱۴۰۲
اگر چالش تراکنش یک میلیون تومانی را در حساب کاربری‌تان نمی‌بینید یعنی پیش از این، در پول نو تراکنش ثبت کرده‌اید.

اولین چالش، مربوط به اولین تراکنش شماست. اگر تا به حال تراکنشی در پول نو نداشته‌اید می‌توانید به سرعت این جایزه را دریافت کنید. کافیست یک تراکنش یک میلیون تومانی ثبت کنید و بلافاصله جایزه ۷۰ هزار شیبایی را بگیرید. در این چالش فقط حجم اولین تراکنشتان محاسبه می‌شود که باید ۱ میلیون تومان باشد. مثلا جمع دو تراکنش ۵۰۰ هزار تومانی محاسبه نمی‌شود. روی دکمه «دریافت» بزنید و بلافاصله شیباها را در کیف پولتان مشاهده کنید.

۱ میلیون تومان تراکنش = ۷۰۰۰۰ شیبا جایزه

  • این جایزه بدون قرعه‌کشی است و به همه افرادی که ماموریت را انجام دهند تعلق می‌گیرد.

چالش تراکنش هفتگی

طی یک هفته، تراکنش‌های خود را به این مقادیر برسانید و بلافاصله شیباها را دریافت کنید.

جوایز هفتگی جشنواره نورورز ۱۴۰۲ پول نو

مجموع جایزه‌های هر هفته ۶۷۰ هزار شیباست که با ۱۵۰ میلیون تومان تراکنش می‌توانید آن را به دست بیاورید. در سه مرحله نیز می‌توانید جوایز را دریافت کنید. چالش هفتگی از شنبه هر هفته شروع می‌شود و تا جمعه ادامه می‌یاید. جمعه‌ها تراکنش‌شمار صفر می‌شود و تراکنش‌های هفته جدید ثبت می‌شوند.

۱۰ میلیون تومان تراکنش = ۷۰.۰۰۰ شیبا جایزه

۷۵ میلیون تومان تراکنش = ۲۰۰.۰۰۰ شیبا جایزه

۱۵۰ میلیون تومان تراکنش = ۴۰۰.۰۰۰ شیبا جایزه

تمام تراکنش‌هایی که در فرآیندهای خرید، فروش و تبدیل انجام می‌دهید حجم تراکنش‌های شما را افزایش می‌دهند. مثلا اگر شما ۱ میلیون تومان تتر بخرید و همان را در پول نو به بیت کوین تبدیل کنید، ۲ میلیون تومان تراکنش برای شما ثبت می‌شود.

دقت کنید که وقتی تراکنش‌هایتان به حد نصاب هر مرحله رسید بلافاصله آن را دریافت کنید چون در آخر هفته که تراکنش‌ها صفر می‌شوند دیگر نمی‌توانید جایزه‌تان را بردارید.

  • این جایزه بدون قرعه‌کشی است و به همه افرادی که ماموریت را انجام دهند تعلق می‌گیرد.

چالش تراکنش ماهانه

در طول مدت جشنواره نوروزی پول نو ۱۴۰۲ طی یک ماه، مجموع تراکنش‌هایتان محاسبه می‌شود و در سه مرحله جوایزی به شما تعلق می‌گیرد. جوایز هفتگی در روز جمعه صفر می‌شوند ولی همچنان برای چالش ماهانه محاسبه خواهند شد. پس یک ماه فرصت دارید تا تراکنش بزنید و جوایز را دریافت کنید. اولین روز هر ماه، تراکنش‌ها محاسبه می‌شوند و در روز آخر ماه، صفر خواهند شد.

چالش تراکنش ماهانه در جشنواره نوروزی صرافی پول نو ۱۴۰۲

تمام تراکنش‌هایی که در فرآیندهای خرید، فروش و تبدیل انجام می‌دهید حجم تراکنش‌های شما را افزایش می‌دهند. حتما در هر مرحله، وقتی به حد نصاب دریافت جایزه رسیدید آن را دریافت کنید چون ممکن است ۳۰ روز پایان یابد و شما برداشت جایزه را فراموش کرده باشید. متاسفانه اگر دریافت جایزه‌تان را فراموش کنید آن را از دست خواهید داد.

۵۰ میلیون تومان تراکنش = ۱۰۰.۰۰۰ شیبا جایزه

۲۰۰ میلیون تومان تراکنش = ۵۰۰.۰۰۰ شیبا جایزه

۵۰۰ میلیون تومان تراکنش = ۱.۵۰۰.۰۰۰ شیبا جایزه

  • این جایزه بدون قرعه‌کشی است و به همه افرادی که ماموریت را انجام دهند تعلق می‌گیرد.

۳. شرکت در قرعه‌کشی‌ها با انجام ماموریت

هر هفته و هر ماه قرعه‌کشی داریم و شرط شرکت در قرعه‌کشی‌ها، افزایش حجم تراکنش‌های خرید، فروش و تبدیل است.

قرعه کشی هفتگی

در انتهای هر هفته یک قرعه‌ کشی با سه برنده داریم. در صورتی که مجموع تراکنش‌های شما در هفته به ۲۵ میلیون تومان برسد می‌توانید در قرعه کشی هفتگی شرکت کنید. روی گزینه شرکت در قرعه کشی بزنید و یک شانس به دست بیاورید. جایزه هر برنده ۳ میلیون تومان است.

جوایز قرعه کشی جشنواره نوروزی صرافی پول نو ۱۴۰۲

۲۵ میلیون تومان تراکنش = شانس قرعه کشی ۳ میلیون تومانی

پس از پایان هر هفته، تراکنش‌های شما صفر می‌شود و از ابتدای هفته با رساندن تراکنش‌های خود به ۲۵ میلیون تومان می‌توانید در قرعه‌کشی هفته جدید شرکت کنید.

قرعه کشی ماهانه

از ۱۳ اسفند تا ۱۳ فروردین فرصت دارید تا با رساندن حجم تراکنش‌های خرید، فروش یا تبدیل به ۱۵۰ میلیون تومان شانس شرکت در قرعه‌کشی ماهانه را کسب کنید. تراکنش‌های هفتگی شما با هم جمع می‌شوند و اگر به حد نصاب ۱۵۰ میلیون تومان برسند یک شانس قرعه کشی ماهانه به دست می‌آورید.

۱۵۰ میلیون تومان تراکنش = شانس قرعه کشی ۶ میلیون تومانی

سه نفر، برنده در هر ماه معرفی می‌شوند و به هر نفر ۶ میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود. دقت کنید که حتما باید دکمه شرکت در قرعه کشی را بزنید و پیش از پایان یافتن مهلت قرعه‌کشی در آن شرکت کنید.

جشنواره نوروزی و چالش جایزه دار پول نو
برای شرکت در جشنواره نوروزی و دریافت اولین جایزه وارد حساب کاربری‌تان شوید یا ثبت نام کنید.

نکات مهم جشنواره تراکنشــــــــــــــــیبا پول نو!

به این نکات توجه کنید!

  • تمام جوایز در صورتی که مشمول دریافت آن شوید بلافاصله و با یک کلیک به کیف پول حساب کاربری‌تان منتقل می‌شوند!
  • در انتهای هفته و یک ماه، تمام تراکنش‌ها صفر می‌شوند ولی تراکنش‌های هفتگی برای تراکنش‌های ماهانه محاسبه می‌شوند. 
  • بلافاصله بعد از رسیدن به حد نصاب تراکنش هفتگی یا ماهانه، جایزه را دریافت کنید چون پس از اتمام هر هفته و هر ماه، تراکنش‌ها صفر خواهند شد و از هفته و ماه جدید محاسبه می‌شوند.
  • تراکنش‌هایی که بعد از اتمام یک هفته انجام شوند جزو تراکنش‌های هفته بعد محاسبه خواهند شد.
  • تراکنش‌هایی که بعد از اتمام یک ماه انجام شوند جزو تراکنش‌های ماه بعد محاسبه خواهند شد.
  • برای دریافت جایزه تراکنش اولی‌ها باید اولین تراکنشتان ۱ میلیون تومان باشد. مثلا جمع دو تراکنش ۵۰۰ هزار تومانی محاسبه نمی‌شود.
  • هر کدام از تراکنش‌های خرید، فروش و تبدیل، جزو حجم تراکنش محاسبه می‌شود. یعنی اگر بیت کوین را به ارزش ۲ میلیون تومان به تتر تبدیل کنید، ۲ میلیون تومان به حجم تراکنش‌هایتان افزوده می‌شود.

سوالات شما درباره جشنواره نوروزی پول نو ۱۴۰۲

تراکنش بیشتر جایزه بیشتر

اگر هنوز در پول نو ثبت نام نکرده‌اید دست به کار شوید تا ۱۳ فروردین تراکنش‌هایتان را در پول نو انجام دهید. قطعا تجربه نویی با پول نو خواهید داشت چرا که ثبت نام در پول نو بسیار سریع و ساده است و نحوه انجام تراکنش طوری طراحی شده که به سادگی و چند کلیک انجام شود. تراکنش‌هایتان را به پول نو بسپارید، کیف پول شما پر از جایزه خواهد شد!

4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا عباسی
پارسا عباسی
1 سال قبل

پارسا

سلیمان
سلیمان
1 سال قبل

چطوری میتونم برنامه رو نصب کنم

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

4

12

نظر مخاطبان (4)