0

0

به دنبال حادثه اف‌تی‌ایکس، «BlockFi» هم اعلام ورشکستگی کرد!

BlockFi، غول دیگر و پیشین کریپتوکارنسی درخواست فصل ۱۱ ورشکستگی در آمریکا را ثبت کرد.

اعلام ورشکستگی BlockFi
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده باید گفت که BlockFi نیز به سرنوشت شرکت‌هایی چون “Celsius” و “Three Arrow Capital” دچار شده است.

دردسرهای این وام‌‌دهنده کریپتویی با تشدید بازار خرسی در اوایل سال شروع شد؛ به‌خصوص پس از فروپاشی ترا (Terra). چند ماه بعد، FTX چتر نجاتی را در اختیار این صرافی قرار داد و ۴۰۰ میلیون دلار به BlockFi قرض داد و چنین اختیاری داشت که بتواند بعداً این شرکت را با مبلغ ۲۴۰ میلیون دلار بخرد.

با این حال حادثه‌ عجیبی که برای صرافی FTX، این غول کریپتویی و مالک آن، سم بنکمن-فرید در اوایل این ماه رخ داد، موج جدیدی از مشکلات را در بازار کریپتوکارنسی پدید آورد.

برخی گزارشات درزکرده حاکی از آن بودند که BlockFi در حال بررسی شرایط اعلام ورشکستگی بوده است، اما نماینده‌های این شرکت در ابتدا این موضوع را رد کردند. با این حال اکنون به نقل از CNBC، مطمئنیم که این وام‌دهنده کریپتویی درخواست خود را برای فصل ۱۱ حفاظت در برابر ورشکستگی در یکی از دادگاه‌های نیوجرسی ثبت کرده است. در این درخواست آمده است که BlockFi بیش از ۱۰۰.۰۰۰ طلبکار دارد و دارایی‌های آن چیزی بین ۱ تا ۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

پیش‌تر یکی از سخنگویان این شرکت گفته بود:

با تعهداتی که Alameda نسبت به ما دارد، دارایی‌هایی که در FTX.com نگهداری می‌شوند، و مبالغ برداشت‌نشده از خط اعتباری بین ما و FTX آمریکا، ما در معرض خطر اتفاقاتی هستیم که برای FTX و شرکت‌های همکار آن رخ داده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)