0

0

با گذشت ۴۰۰ روز از بیت کوین ۶۹ هزار دلاری، بالاخره بازار خرسی BTC رو به پایان است!

یک کارشناس معروف فعال در حوزه‌ی ارز‌های دیجیتال، تاریخی را برای پایان بازار نزولی بیت کوین (BTC) تعیین کرده است. Rekt Capital دیروز در توییتر پست کرد که بیت کوین تقریباً ۳۶۵ روز پس از نقطه اوج تاریخی بازار صعودی قبلی، به کف مطلق نمودار خود رسیده است.

با گذشت ۴۰۰ روز از بیت کوین ۶۹ هزار دلاری، بالاخره بازار خرسی BTC رو به پایان است
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گفته این تحلیلگر با توجه به اینکه امروز تقریباً ۴۰۰ روز از زمانی‌که بیت کوین به ۶۹ هزار دلار رسید می‌گذرد، گاوها‌ (Bulls) می‌توانند به‌زودی برای ورود به بازار این رمزارز آماده شوند. توییت او که در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) ۲۰۲۲ از حساب کاربری رسمی‌اش (@rektcapital) منتشر شد به‌صورت زیر است:

۴۰۰ روز از اوج قیمت بیت کوین در مقدار ۶۹ هزار دلار که در بازار گاوی قبلی آن اتفاق افتاد می‌گذرد. این بدان معناست که بازار خرسی اخیر به پایان خود نزدیک‌ و نزدیک‌تر شده است. از لحاظ تاریخی بازارهای خرسی بیت کوین (BTC)، قیمت کف خود را تقریباً ۳۶۵ روز پس از اوج قبلی بازار گاوی‌ می‌یابد.

علاوه‌براین و بر اساس نمودار بیت کوین، Rekt Capital استدلال کرد که این کوین همچنان زیر قیمت مقاومتی ۱۷۱۵۰ دلار معامله می‌شود و در ادامه اگر قیمت ماهانه آن زیر این مقدار بسته شود و با تأیید این نقطه به عنوان سطح مقاومت در نمودار BTC، قیمت آن تا کف ۱۵۴۰۰ کاهش خواهد یافت.

ماه گذشته یک تحلیلگر نمودار ارز‌های دیجیتال یک رشته توییت ۱۰ قسمتی را در توییتر منتشر کرد و توضیح داد که چرا او معتقد است که ماه نوامبر بهترین زمان برای انباشت بیت کوین (BTC) قبل از آغاز شدن چرخه صعودی بعدی است. Kyledoops با کنار هم قرار دادن این داده‌ها اظهار داشت که خرید BTC حدود یک سال قبل از آنکه رویداد نصف شدن پاداش (Halving Event) آن رخ بدهد، همیشه حداکثر سود را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است. از لحاظ زمانی رویداد نصف شدن پاداش بیت کوین هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد، زمانی که پاداش استخراج تراکنش‌های بیت کوین به نصف کاهش می‌یابد و همچنین نرخ گردش کوین‌های جدید نیز نزولی می‌شود. در توییت اول از این رشته توییت ۱۰تایی که در تاریخ ۲۵ نوامبر (۳ آذر) ۲۰۲۲ از حساب کاربری @kyledoops منتشر شد آمده که:

۱۰/۱- یک رشته توییت درباره اینکه چرا من (به عنوان یک خرس مشهور در بازار) معتقدم که به سمت بدست آوردن حداکثر سود از بیت کوین نزدیک می‌شویم و همچنین اینکه برنامه من برای خرید در کف قیمت چیست. البته من همه تصمیمات خود را بر اساس رعایت حداکثری اصول مدیریت ریسک اتخاذ خواهم کرد. در ادامه روند تفکر خود را برایتان توضیح خواهم داد…

همیشه پس از هر هاوینگ بیت کوین (BTC)، افزایش قابل‌توجهی در قیمت آن اتفاق می‌افتد. با توجه به اینکه نصف شدن بعدی بیت کوین در سال ۲۰۲۴ و تقریباً ۱.۵ سال دیگر اتفاق می‌افتد، تحلیلگران نمودار ارز‌های دیجیتال استدلال می‌کنند که برای رسیدن به چشم‌انداز نهایی سود‌آوری، خرید بیت کوین اکنون در پایین‌ترین سطح آن کار منطقی‌ای خواهد بود.

بیت کوین درحال‌حاضر با قیمت ۱۶۸۱۹ دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته به‌سختی یک درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر قیمت اتریوم (ETH) نسبت به هفته گذشته ۳.۵ درصد افزایش یافت و اکنون با قیمت ۱۲۱۸.۹۰ دلار معامله می‌شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)