0

0

توسعه دهنده اصلی شیبا اینو به سرمایه گذاران در مورد توکن‌های شیباریوم هشدار می‌دهد!

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی ارز دیجیتال SHIB، هشدار جدیدی به سرمایه‌گذاران درباره توکن‌های نسخه بتای شیباریوم یعنی Puppynet داده است.

هشدار توسعه دهنده شیبا اینو در مورد توکن‌ های شیباریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پس از یک بحث داغ در کانال رسمی تلگرام شیباریوم، کوساما به اعضای انجمن شیبا اینو هشدار داد که از خرید توکن‌ها، به‌ویژه BONE و LEASH، در Puppynet خودداری کنند.

به گفته کوساما، Puppynet تنها یک نسخهٔ بتا از Shibarium است، و به این معنی است که توکن‌های روی این پلتفرم واقعی نیستند.

خرید ارز دیجیتال

او همچنین به اعضای انجمن هشدار داد که توکن‌های واقعی خود را به پلتفرم بتای شیباریوم منتقل نکنند. توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو تأکید کرد که هیچ توکن واقعی در Puppynet سوزانده نمی‌شود.

وی اظهار کرد توکن‌های Puppynet چون برای اهداف آزمایشی به کا رگرفته می‌شوند، واقعی نیستند. با این حال، گویا برخی از علاقه‌مندان شیبا اینو این نکات را رعایت نمی‌کنند و کوساما را وادار می‌کنند که به آنها این موارد را گوشزد کند.

کوساما متعهد به حفظ امنیت سرمایه گذاران است

اعضای تیم Shiba Inu همیشه متعهد بوده‌اند که علاقه‌مندان SHIB را از ارتکاب خطاهای مهلکی که می‌تواند باعث از دست دادن سرمایه آنها شود در امان نگه دارند.

همانطور که در اوایل این ماه گزارش شد، کوساما به اعضای جامعه هشدار داد که تیم هنوز توکن‌های TREAT و SHI را منتشر نکرده است. او تأکید کرد که هر توکن جدیدی که ادعا می‌کند توسط تیم شیبا اینو ساخته شده است، کذب است.

این سرپرست پروژه از سرمایه گذاران خواست که همیشه قبل از سرمایه گذاری در هر توکنی که ادعا می‌شود توسط تیم SHIB منتشر شده، دقت لازم را به خرج دهند.

تیم شیبا به‌زودی به‌روزرسانی‌های مرتبط با Shibarium را به اشتراک می‌گذارد

در اخباری دیگر، کوساما به علاقمندان شیبا اینو قول داد که «به‌روزرسانی‌های» مربوط به Shibarium را با آنها به اشتراک بگذارد.

شایان ذکر است که این حرف در پاسخ به درخواست علاقه‌مندانی بود که دائماً درخواست به‌روزرسانی در شیباریوم را دارند. در اوایل این هفته، یکی از ادمین‌های کانال تلگرام با نام «یکی که باهوشه (شاید)» فاش کرد که این تیم تا قبل از پایان ماه جاری اطلاعیه‌های مهمی را منتشر خواهد کرد.

در هر صورت کوساما از افشای جزئیات به‌روزرسانی‌های آتی خودداری کرد و از اعضای انجمن خواست منتظر اعلامیه‌های رسمی اعضای این تیم باشند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)