0

0

عرضه اولیه توکن Arbitrum برای DAOهای واجد شرایط در این هفته

حساب رسمی Arbitrum در توییتر اعلام کرده توزیع اولیه توکن خود را در این هفته برای DAOهای واجد شرایط، در این اکوسیستم منتشر خواهد کرد.

عرضه اولیه توکن آربیتروم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

همانطور که قبلاً در مستندات بنیاد آربیتروم آمده بود، توزیع متفاوتی برای ساخت برنامه‌های DAO در این اکوسیستم در نظر گرفته شده است. هنگام جمع‌آوری این معیارها، پروتکل آربیتروم با همکاری Nansen داده‌های آنچینی را جهت تعیین تعداد توکن‌هایی که قرا راست برای هر جامعه DAO صادر ‌شود، تجزیه و تحلیل می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

در حال حاضر، اکثر DAOها آدرس‌های هدف خود را برای دریافت ایردراپ ARB به صورت عمومی تأیید کرده‌اند. امروز، این پروتکل آزمایش تراکنش‌هایی را که کیف پول خزانه (Vault Wallet) خود را به صورت عمومی ارائه می‌دهند آغاز می‌کند و به توزیع کامل توکن‌ها تا آخر این هفته ادامه می‌دهد و منتظر برخی از DAO‌ها که آدرس خود را ارائه نکرده‌اند می‌ماند.

این توکن‌ها را نمی‌توان برای رأی دادن در هر پیشنهاد اسنپ‌شات فعال فعلی به کار برد. این توزیع اهدایی توکن‌ها نیست بلکه ۱.۱۳ درصد از توزیع اولیه آنها است.

این میزان توکن از خزانه‌داری Arbitrum DAO یا کیف پول این بنیاد برداشت نمی‌شود، بلکه بخشی از توزیع اولیه ایردراپ آن است که بعد از جمع‌آوری و تأیید تمام کیف پول‌های خزانه DAO باطل می‌شوند.

در این توزیع از یک سیستم امتیازبندی برای تعیین اینکه یک گیرنده ایردراپ می‌تواند ادعای چه تعداد توکن را داشته باشد، استفاده شده است. معیارهای امتیازدهی عمدتاً در Arbitrum One قرار دارند؛ با این حال، مجموعه کوچکی از استانداردها بر Arbitrum Nova نیز اعمال می‌شود. اگر کاربر چهار امتیاز یا بیشتر در Arbitrum One کسب کرده باشد می‌تواند در Arbitrum Nova نیز همان مقدار امتیاز را دریافت کند. برای هر اقدامی که قبل از تاریخ رأی‌گیری نشان‌دهنده واجد شرایط بودن باشد می‌توان حداکثر یک امتیاز کسب کرد. سطح امتیازات تا ۱۵ در نظر گرفته شده‌‌ است. (خرید آربیتروم)

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)