0

2

صرافی Arkham Intel با ارسال اولین پاداش والت‌های دو کوآن را ردیابی می‌کند

صرافی بحث‌برانگیز Arkham Intel روز دوشنبه (۲۴ جولای ۲۰۲۳) اولین دریافت‌کنندهٔ پاداش خود برای ردیابی کیف پول‌های متعلق به دو کوآن را تأیید کرد.

ردیابی والت های دو کوآن توسط سیستم انعام دهی صرافی Arkham Intel
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

این پلتفرم جایزه‌ای برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیرعامل سابق و در حال حاضر متواری Terraform Labs ارسال کرده بود. یک کارگاه بلاک چین ناشناس و یک شخص با نام مستعار از شکارچیان این جایزه بودند که تعداد ۹۵۱۹۲۶ توکن ARKHM به ارزش حدود ۴۹۵۰ دلار از این پلتفرم به دست آوردند.

صنعت کریپتو در ماه مه ۲۰۲۲ شاهد یکی از بزرگترین فروپاشی‌ها بوده و آن سقوط استیبل کوین TerraUSD و ارز دیجیتال لونا بوده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) بنیانگذار این شرکت، دو کوآن را به جرم نقض قانون اوراق بهادار و فروش توکن‌هایی که به عنوان اوراق بهادار ثبت نشدند، عدم ارائه اطلاعات درست و کامل و دادن اطلاعات گمراه‌کننده مکرر به سرمایه‌گذاران متهم کرد.

خرید ارز دیجیتال

صرافی Arkham Intel  که در تاریخ ۱۰ جولای راه‌اندازی شده قصد دارد داده‌های آنچینی را از طریق سیستم Bounty خود ردیابی کند. هر کسی  با ارسال جایزه می‌تواند درخواست اطلاعات کند؛ اگرچه این ارسال‌ جایزه باید توسط Arkham تأیید شود.

در صورت تأیید، شکارچیان پاداش خود را دریافت می‌کنند و هر کسی که جایزه را ارسال کرده، اطلاعات را به مدت سه ماه قبل از انتشار در جامعه Arkham نزد خود نگه می‌دارد.

این پلتفرم جنجالی سر و صدای زیادی در جامعه کریپتو به راه انداخته و برخی از منتقدان معتقدند این پلتفرم می‌تواند برای کلاهبرداری از افراد ساده و ناآگاه مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)