0

0

بایننس قصد دارد ۷۶ میلیون دلار SHIB را به دارایی خود اضافه کند؛ پامپ قیمت SHIB نزدیک است؟

قیمت شیبا اینو (Shiba Inu) دومین میم کوین بزرگ بازار کریپتوکارنسی طی ۳۰ روز گذشته تغییرات چندانی را تجربه نکرده است. به‌طورکلی اما قیمت SHIB به دلیل سقوط اخیر بازار به‌صورت مداوم در حال کاهش بوده است. بااین‌حال خبر اخیر در رابطه با تصمیم صرافی ارز دیجیتال بایننس برای خرید این توکن، به نفع شیبا اینو است و می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد.

بایننس قصد دارد ۷۶ میلیون دلار SHIB را به دارایی خود اضافه کند
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

با بررسی آرشیو شیبا اینو، می‌توان دید که صرافی ارز دیجیتال بایننس قصد دارد دارایی SHIB خود را افزایش دهد. بزرگترین صرافی رمزارز جهان مبلغ ۷۶ میلیون دلار در این میم کوین سرمایه گذاری خواهد کرد.

شعبه آمریکای صرافی بایننس (Binance US) برای تصاحب دارایی‌های شرکت Voyager Digital در تلاش است. در بیانیه‌های مطبوعاتی ارزش این معامله حدود ۱.۰۲۲ میلیارد دلار ذکر شده است. با این حال این اعلام بزرگ از طرف بایننس درست در بحبوحه انتقادات فزاینده در مورد فرایند اثبات ذخایر (PoR) آن‌ها صورت گرفته است.

شرکت Voyager اظهار داشت که Binance.US بالاترین و بهترین پیشنهاد را برای خرید دارایی‌هایشان ارائه کرده است. این معامله همچنین دارای ارزش افزوده‌ای به ارزش ۲۰ میلیون دلار است.

پلتفرم تحلیل بلاک چین نانسن (Nansen) گزارش داد که در تلاش بایننس برای تصاحب دارایی وویجر، این شرکت ۷۶ میلیون دلار میم کوین Shiba Inu را نیز به دارایی‌های خود اضافه خواهد کرد. همچنین در این معامله ۲۵۵ میلیون دلار اتریوم (ETH) و ۶۲ میلیون دلار توکن VBX هم توسط بایننس خریداری می‌شود.

قیمت توکن شیبا اینو پس از افت ۳۰ درصدی خود در چند روز اخیر باز هم ۸ درصد دیگر سقوط کرده بود. بااین‌حال قیمت SHIB در ۲۴ ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است. شیبا اینو با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز ۵۸ میلیون دلار است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)