0

0

پشتیبانی کامل Binance.US از توکن شیبا؛ توکن بعدی Bone خواهد بود؟

Binance.US به‌تازگی به‌جای طراحی سکه‌ای که از نظر محاسباتی به Shiba Inu متصل باشد، تصمیم گرفته پشتیبانی کاملی از رمزارز بومی این شبکه یعنی SHIB ارائه دهد.

راه‌اندازی پشتیبانی کامل Binance.US از توکن شیبا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده در ابتدا از Kilo Shiba Inu (KSHIB) پشتیبانی می‌کرد که معادل ۱۰۰۰ توکن Shiba Inu (SHIB) است و برای تسهیل خرید SHIB با دلار آمریکا طراحی شده است.

اما امروز Binance.US به طور رسمی پشتیبانی از جفت‌های معاملاتی SHIB/USD را راه‌اندازی کرده و به پشتیبانی خود از KSHIB/USD پایان داده است.

اکنون خرید و فروش SHIB/USD در BinanceUS در دسترس است!

توکن‌های SHIB وسیله‌ای برای مبادله در اکوسیستم Shiba Inu هستند؛ اکوسیستمی که پلتفرمی DeFi به نام ShibaSwap دارد و دارای استخرهای نقدینگی، سوآپ توکن، NFT، حق رأی در DAO و غیره است.

Binance.USء ۲۴ فوریه ۲۰۲۳

مشتریانی که KSHIB خریداری کرده‌اند، می‌توانند این دارایی خود را به طور خودکار به رمزارزی دیگر تبدیل ‌کنند.

خرید ارز دیجیتال

«جفت‌های معاملاتی KSHIB/USD [از فهرست] حذف می‌شوند و همه سفارش‌های معاملاتی آتی توکن KSHIB لغو خواهند شد…

همه مشتریانی که در حال حاضر توکن KSHIB دارند، توزیع SHIB تبدیل‌شده را با نسبت 1KSHIB=1000 SHIB، دریافت خواهند کرد.»

شیبا اینو در آغاز سال جاری شروعی چشمگیر داشته، زیرا این پروژه ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای راه‌اندازی بلاک چین لایه دو سفارشی خود به نام شیباریوم در شبکه اتریوم است.

SHIB سال جدید را با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۱۴ دلار آغاز کرد و اکنون در زمان انتشار این خبر به محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۲۵۳ دلار صعود کرده که نشان‌دهنده افزایشی ۵۴ درصدی برای آن است.

در این ماه، سرمایه‌گذاران برای افزودن توکن Bone ShibaSwap (BONE) به صرافی‌ بایننس درخواست دادند. این درخواست تاکنون بیش از ۲۰۰۰ امضا جمع‌آوری کرده است.

توکن BONE، عنصری کلیدی در شبکه شیباریوم خواهد بود و برای پرداخت گس فی‌ها در تمام معاملات آن استفاده خواهد شد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)