0

1

هشدار احراز هویت در صرافی بینگ اکس

احراز هویت اجباری بینگ ایکس
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در روزهای گذشته، برخی از کاربران بینگ ایکس مدعی شده‌اند که پیام احراز هویت دریافت کرده‌اند. این اخبار، موج بزرگی از تردیدها را در میان کاربران ایرانی بینگ ایکس به وجود آورد. بسیاری از کاربران بینگ ایکس که علاوه بر عضویت خودشان، رفرال‌های متعددی از کاربران ایرانی نیز دارند، در جستجوی اخبار موثقی پیرامون احراز هویت بینگ ایکس هستند. اما ماجرا از چه قرار است؟

برخی از کاربران تصویرهای متعددی از پیام‌های دریافتی‌شان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. پیام‌ها با مضمون هشدار صرافی بینگ ایکس برای احراز هویت تا تاریخ مشخصی است. طی این هشدارها، افراد باید تا تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۴ احراز هویت خود را تکمیل کنند.  احتمال می‌رود که دریافت‌کنندگان پیام قبلا به‌خاطر استفاده از آی‌پی‌های غیر مجاز، اخطار احراز هویت را دریافت کرده‌ باشند. هنوز چنین پیامی برای تمام کاربران ارسال نشده است، اما بینگ ایکس پیش‌تر در بیانیه رسمی خود گفته بود:

ارائه کلیه خدمات با آی پی ایران و احراز هویت برای کاربران جدید با مدارک ایرانی مقدور نخواهد بود.

بینگ ایکس اعلام کرده بود که احراز هویت تمامی کاربران را از اول اکتبر اجباری می‌کند. در قوانین قبلی، امکان احراز هویت ایرانیان برداشته شده بود. یعنی ایرانیان می‌توانستند بدون احراز هویت، به فعالیت خود ادامه دهند.

کاربران در مورد احراز هویت بینگ ایکس چه باید بکنند؟

با هرگونه تغییر در شرایط،‌ تصمیمات جدید در منابع رسمی اعلام شده و فرصت کافی جهت برداشت دارایی در نظر گرفته می‌شود. کاربرانی که احراز هویت شده‌اند، همچنان مشکلی در استفاده از خدمات ندارند. این گروه صرفا می‌بایست آی پی خود را به آی پی‌های مجاز تغییر دهند.

گرچه دغدغه‌ای برای برداشت دارایی وجود نخواهد داشت، اما ایرانیان همواره در صرافی‌های خارجی، مشکلات بسیاری را متحمل می‌شوند. در هر زمانی که این صرافی‌ها صلاح بدانند، حساب کاربران ایرانی بلوکه خواهد شد. احراز هویت اجباری امروز باشد یا در تاریخی دیگر، فرقی نمی‌کند. همه کاربران باید برای رویدادهای این چنینی آماده باشند. توصیه می‌شود در صورت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های خارجی، ارزهای‌تان را حتما به کیف پول شخصی خود منتقل کنید. اخبار KYC بینگ ایکس هنوز رسمی نیستند و باید منتظر بیانیه رسمی صرافی باشیم.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون دغدغه‌ی هویت ایرانی‌تان، یک صرافی ایرانی معتبر انتخاب کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)