تعداد کاربران صرافی پول نو از ۵۰۰ هزار نفر عبور کرد

تعداد کاربران پول نو به ۵۰۰ هزار نفر رسید
شبنم رضا

زمان مطالعه :

4 دقیقه

پس از حدود سه سال از ارائه نسخه اول پول نو با افتخار اعلام می‌کنیم که تعداد کاربران پول نو به بیش از ۵۰۰ هزار نفر رسید. این یک دستاورد بزرگ برای ماست و البته مسئولیت سنگین‌تری که بر عهده ما قرار می‌دهد. پیش از هر سخنی، از شما همراهان پول نو ممنونیم و قدردان همراهی‌تان هستیم. در ادامه، به خلاصه‌ای از فعالیت‌های سه‌ساله پول نو و دلایل اعتماد و انتخاب کاربران اشاره می‌کنیم.

چرا پول نو؟

پول نو هدف اصلی خود را ارائه خدمات به کاربران ایرانی با هر سطح از دانش درباره دنیای ارزهای دیجیتال قرار داده است. در شرایطی که فشار تورم موجب کاهش ارزش پول می‌شود، رمزارزها راهی هستند برای حفظ ارزش پول. پول نو دسترسی مردم به ارزهای دیجیتال را ساده می‌کند. دلیل انتخاب و اعتماد به پول نو را شما به ما گفته‌اید و ما نقاط قوت‌مان را در ارتباط باشما، در این موارد خلاصه کرده‌ایم:

سادگی استفاده

ما با طراحی ساده و در عین حال کاربردی و کاربرپسند، سعی کرده‌ایم بستری فراهم کنیم که افراد در هر سن و سال و با هر میزان دانش کریپتویی بتوانند از پول نو استفاده کنند. این اصلی‌ترین هدف ماست؛ برای اینکه کسی از بازار رمزارزها جا نماند و بتواند از فرصت‌های پیش رو استفاده کند. ما باور داریم رمزارزها پول آینده جهان هستند و دیفای همنشین روزمره مردم خواهد شد. به همین دلیل افراد باید بتوانند بدون پیچیدگی وارد این جهان نوین و شگفت‌انگیز شوند.

پول نو در حال حاضر یک صرافی فروشگاهی (OTC) است و کاربران می‌توانند مانند یک خرید اینترنتی از هر جای ایران، سریع و امن، رمزارز بخرند. به همین سادگی. رابط کاربری ساده و مناسب نیز به کاربران کمک می‌کند خیلی سریع و بدون سردرگمی، به خرید و فروش رمزارزها بپردازند.

اعتبار پول نو؛ یک صرافی دانش بنیان

بدیهی است که ما اعتبار خود را از اعتماد کاربرانمان به دست می‌آوریم. با توجه به شفاف نبودن قوانین فعلی در این زمینه، هیچ صرافی ارز دیجیتالی (مطلقا هیچ‌یک) مجوز فعالیت به طور رسمی ندارد ما تلاش کردیم با عملکرد شفاف و صادقانه خود، به کاربران ثابت کنیم که همراه و امین آن‌هاییم. دریافت تاییدیه دانش بنیان یکی از این اقدامات است. ما در سال ۱۴۰۱ موفق به دریافت تاییدیه دانش بنیان شدیم.

  • عضویت در انجمن فینتک، پارک فناوری شریف و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

ما با عضویت در عضو انجمن فینتک، پارک فناوری شریف و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای تعامل و اثرگذاری بیشتر اقدام کردیم. رشد و توسعه مداوم و نسخه‌های جدید و تغییرات کاربردی در پول نو نیز موجب شد که کاربران متوجه دغدغه‌مندی ما نسبت به خودشان بشوند و معاملات رمزارزی خود را به پول نو بیاورند.

  • نخستین صرافی رمزارزی ایرانی با قابلیت ثبت نام خودکار و استعلام لحظه‌ای مشخصات (در کمتر از ۳ دقیقه)
  • لیست کردن بیش از ۱۸۰ رمزارز برای خرید، فروش و تبدیل
  • پشتیبانی از ۶۰ شبکه بلاکچین برای واریز و برداشت رمزارزها و انتقال بین کیف پول شخصی و کیف پول حساب کاربری در پول نو
  • جلوگیری از برداشت رمزارز روی شبکه اشتباه و ارسال پیام خطا برای کاربر برای تصحیح آدرس کیف پول مطابق با شبکه انتخابی
  •  قیمت شفاف بدون کارمزد پنهان
  • فضای کاربرپسند و امن با کارکرد آسان برای همه
  • بیش از ۵۰ هزار نصب اپلیکیشن به صورت مستقیم و غیرمستقیم (اپ استورها)
آیا اپلیکیشن پول نو را دریافت کرده‌اید؟
بله
(19)
خیر
(6)

پول نو از نزدیک؛ درباره پول نو بیشتر بدانید

پاسخگویی

ما در بخش پشتیبانی با تیم حرفه‌ای و مسئولیت پذیر خود پاسخگوی سوالات شماییم.

  • پاسخگویی به بیش از ۳۰ هزار پیام کاربران
  • میزان رضایت ۹۰ درصدی در بخش پشتیبانی آنلاین از ۳۶۵۲ نفر شرکت کننده در نظرسنجی

کسب درآمد و جایزه

نزدیک به ۲ سال از راه‌اندازی بخش دعوت از دوستان می‌گذرد و افراد پرشماری با استفاده از کد معرف خود در کارمزدهای پول نو سهیم شده و درآمد کسب کرده‌اند. تاکنون کمپین‌ها و مسابقات ما چه در خود محصول و چه در شبکه‌های اجتماعی با شفافیت برگزار شده و با استقبال شما کاربران گرامی مواجه شده‌اند. آخرین آن، اهدای یک دستگاه PS5 به کاربر عزیزی از کهگیلویه و بویر احمد بود که شما را به تماشای ویدیوی لایو این قرعه‌کشی جذاب در اینستاگرام پول نو دعوت می‌کنیم.

محتوای تخصصی رمزارزها

بخش پراهمیت برای ما، آموزش رایگان مفاهیم حوزه ارزهای دیجیتال به مخاطبان فارسی زبان است؛ چه کاربر پول نو باشند چه نباشند. این یک مسئولیت برای ماست تا بتوانیم سطح آگاهی مردم را از این دنیای مالی نوین بالا ببریم. ارائه محتواهای زرد و بی‌پایه هیچ‌‌گاه جایی در پول نو نداشته نخواهد داشت. کارشناسان و نویسندگان پول نو، همگی از دانش و اطلاعات تخصصی برخوردارند و با تحلیل‌های منطقی و بااساس، به شما در تصمیم‌گیری درست کمک می‌کنند.

ما محافظت از شما در مقابل کلاهبرداری‌ها، خطرات احتمالی و سوءاستفاده را وظیفه خود می‌دانیم به همین دلیل با انتشار محتوای آموزشی رایگان به صورت متنی، صوتی و ویدیویی در این زمینه قدم برداشتیم:

  • انتشار ۴۵۰ مقاله تخصصی در حوزه رمزارز و مالی
  • انتشار ۱۳۰۰ خبر 
  • بیش از ۱۳۰۰ تحلیل اختصاصی
  • ۵۵۰۰ محتوای آموزشی در شبکه‌های اجتماعی
  • ۶۰۰۰ طراحی منحصربه‌فرد شامل اینفوگرافی، موشن گرافی، تصویرسازی و…

شما همیشه می‌توانید چه در بلاگ پول نو و چه در شبکه‌های اجتماعی، اخبار روز ارزهای دیجیتال را دنبال کنید، سوالات خود را از ما بپرسید و پیشنهادهای خود را مطرح کنید.

پول نو در مسیر پیش رو

تیم پول نو که از یک جمع کوچک شروع شد و به سرعت گسترش یافت هم‌اکنون با ۶۵ نیروی متخصص هم‌مسیر شماست تا بهترین تجربه را از خرید و فروش رمزارزها داشته باشید. در این سال‌ها فراز و فرودهای بازار را با هم از سر گذراندیم، یک زمستان طولانی کریپتویی دیدیم، دوران سخت همه‌گیری کرونا را پشت سر گذاشتیم ولی همراه هم بودیم و ماندیم و پیش رفتیم.

حالا که در آستانه سال ۱۴۰۳ هستیم به نیم میلیون همراه، نوید می‌دهیم که در سال جدید قرار است اتفاقات جذاب و تغییرات بزرگی داشته باشیم. از زمستان کریپتویی هم خارج شدیم و بازار هم به ساکنان سرزمین کریپتو روی خوش نشان داد. همراهمان باشید تا با هم در این مسیر پیش برویم و در دنیای ارزهای دیجیتال با امنیت و شفافیت حرکت کنیم.

17
اشتراک در
اطلاع از
guest
17 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عسگر
عسگر
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید یک سوال آیا دررمزارزلوتوچی میتونیم پور بخریم؟

رضا سعیدی
رضا سعیدی
1 ماه قبل

سلام
در خصوص نحوه عملکرد شما و نحوه حضور و خرید رمز ارز اطلاعاتی نیاز داشت

هادی حیدری
هادی حیدری
1 ماه قبل

شما خوب و عالی هستین ادامه بدین ممنونم

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
1 ماه قبل
پاسخ به  هادی حیدری

ممنون از توجه شما هادی عزیز

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

17

19

نظر مخاطبان (17)