0

0

آیا بیت کوین مانند این آلت کوین AI رشد انفجاری خواهد داشت؟

یک استراتژیست محبوب رمزارز بر این باور است که بیت کوین (BTC) می‌تواند پابه‌پای یک آلت کوین متمرکز بر هوش مصنوعی (AI) که در سال جاری سودهای بالایی کسب کرده است، رشد کند.

آیا بیت کوین مانند این آلت کوین AI رشد انفجاری خواهد داشت؟
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این تحلیلگر رمزارز با نام مستعار کرد (Cred)، به ۳۳۷۲۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر گفته که قیمت بیت کوین می‌تواند رشدی شبیه به رشد توکن بومی شبکه Fetch.ai یعنی FET را داشته باشد. Fetch.ai، یک شبکه غیرمتمرکز یادگیری ماشینی (Machine-learning) است که امسال ۴۳۳٪ رشد داشته است.

اینجا. دقیقاً در اینجا مقایسه‌ای یک‌به‌یک برای نشان دادن وجود دارد؛ ناگهان، موج پنجم آخر در بالاترین حد جدید خود در سال جاری. حیرت‌انگیز به نظر نمی رسد؟ BTC مجبور نیست دقیقاً الگوی FET را دنبال کند، اما اگر اینطور شود، چیزی شبیه به نمودار زیر خواهد بود.

با نگاهی به نمودار این تحلیلگر می‌توان دریافت که او پیش‌بینی می‌کند قبل از اینکه بیت کوین، پادشاه کریپتو در ماه‌های آینده به بالای ۴۴۰۰۰ دلار برسد، پول‌بکی (Pullback) کوتاه مدت خواهد داشت.

ارز دیجیتال

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با قیمت ۲۲۷۹۵ دلار معامله می‌شود که برای رسیدن به پتانسیل صعودی نزدیک به ۱۰۰٪ باید به تارگت Credible برسد.

خرید بیت کوین

این استراتژیست ارزهای دیجیتال همچنین بررسی دقیقی بر توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز Curve Finance (CRV) انجام داده است. به نظر وی CRV قبل از از سرگیری روند صعودی قوی خود به سمت تارگت ۱.۸۰ دلار، کمی ثبات قیمت خواهد داشت

توکن CRV در حال حاضر با قیمت ۱.۰۵ دلار در بازار کریپتو معامله می‌شود.

یکی دیگر از آلتکوین‌های موجود در رادار معامله‌گران Hedera (HBAR) است که یک شبکه عمومی برای پرداخت‌های همتا به همتا یا همان بدون واسطه است. این تحلیلگر معتقد است توکن HBAR احتمالاً قبل از از سرگیری روند صعودی خود، تا محدوده ۰.۱۸ دلار کاهش یابد.

در زمان نگارش این خبر، HBAR با قیمت ۰.۰۶۸ دلار در حال معامله شدن است که همچنان بالاتر از ناحیه پشتیبانی Credible است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)