0

2

ترامپ از ارزش دارایی‌های خود و والت کریپتویی‌اش صحبت می‌کند!

رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا به تازگی اطلاعاتی درباره حساب‌های مالی خود منتشر کرده است. از جمله این دارایی‌ها، درامد حاصل از فروش NFTها او بوده است. موجودی والت اتریومی او هم به عنوان یکی از اقلام درآمد ۱ میلیارد دلاری او در سال گذشته عنوان شده است.

ترامپ از ارزش دارایی‌های خود و والت کریپتویی‌اش صحبت می‌کند!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

رئیس جمهور ۴۵ام ایالات متحده آمریکا اطلاعات جدیدی درباره وضعیت مالی خود منتشر کرده است. به گزارش بلومبرگ، ترامپ در صحبت‌هایش به درآمد هتل واشنگتن دی‌سی، و توکن‌های غیرمثلی (NFT) خودش اشاره کرده است.

در این بیانیه، ترامپ درآمد خودش را بیش از ۱ میلیارد دلار توصیف کرده است که از منابع نام‌برده‌شده و منابع دیگری به دست آمده است. تمام منابعی که ترامپ به ان‌ها اشاره کرده، پیش از این به کمیسیون فدرال انتخابات اعلام شده بودند.

ارز دیجیتال

در بیانیه قبلی که ترامپ در آوریل منتشر کرد، طیف گسترده‌ای از منابع درآمدش را مشخص کرده بود. از جمله سود سهام، سرمایه و دارایی، اجاره و حق‌الامتیاز دارایی‌ها. در گزارش بلومبرگ اشاره شده که ترامپ موظف است درآمد منابع دیگرش مثل هزینه سخنرانی‌ها و حقوقش را هم اعلام کند.

مدعی منصب ریاست جمهوری اطلاعات بیشتری هم درباره شرکت موظف حفظ حق کپی‌رایت توکن‌‌های غیرمثلی‌اش منتشر کرده. شرکت «CIC Digital LLC»، که حساب بانکی‌اش کمتر از ۱۰۰۰ دلار اعلام شده اما ارزش والت اتریومی آن، چیزی بین ۲۵۰٬۰۰۰ تا ۵۰۰٬۰۰۰ دلار برآورد می‌شود.

دونالد ترامپ در دسامبر گذشته از «کارت‌های قابل‌معاوضه ترامپ» رونمایی کرده بود که تنها چند ساعت پس از معرفی به طور کامل به فروش رفتند. آثار این مجموعه در مارکت‌پلیس «اوپن‌سی OpenSea» لیست شدند که او را به شکل کاراکترهای جالبی نمایش می‌دادند. از یک بازیکن گلف گرفته تا سوپرمن! مارکت NFT به دلیل رشد منفی بازار کریپتوکارنسی در سال گذشته، دچار رکود شد. در ماه ژوئن، فروش ماهیانه در بازار NFT نسبت به همین ماه در سال گذشته ۳۸٪ افت پیدا کرد.

آموزش opensea | دریای پهناور خرید و فروش NFT ها

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)