0

0

رویداد هاوینگ بیت کوین با حمایت صرافی پول نو برگزار می‌شود

روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ رویداد هاوینگ بیت کوین در تهران، باشگاه آجودانیه برگزار می‌شود. با کد تخفیف ۴۰ درصدی پول نو در این رویداد شرکت کنید.

رویداد هاوینگ بیت کوین در تهران با حمایت پول نو برگزار می‌شود
شبنم رضا

زمان مطالعه :

1 دقیقه

روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ رویداد هاوینگ بیت کوین در تهران، باشگاه آجودانیه برگزار می‌شود. این رویداد مهم به منظور تبادل دیدگاه‌ها و تحلیل اتفاقات آینده در بازار رمزارزها برگزار خواهد شد. در این رویداد، ۴۰۰ نفر از فعالان این حوزه به همراه حامیانی از جمله صرافی پول نو، درباره مسائل مختلفی از جمله آینده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بحث و گفت‌وگو خواهند کرد. هدف این رویداد شبکه‌سازی و تبادل نظر جامع در فضای کریپتوی ایران است.

علاقه‌مندان به حضور در رویداد هاوینگ بیت کوین می‌توانند از کد تخفیف ۴۰ درصدی اختصاصی صرافی پول نو استفاده کنند و با شرکت در بحث‌ها و پذیرایی از مهمانان، از فضای پویای رویداد بهره‌مند شوند. رویداد هاوینگ بیت کوین فرصت مناسبی برای تبادل نظر با متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه رمزارزها و بلاکچین می‌باشد.

حضور در این رویداد برای همگان امکان‌پذیر است. برای دریافت کد تخفیف اختصاصی پول نو جهت شرکت در رویداد هاوینگ بیت کوین در کانال تلگرام پول نو پیام دهید.

محل برگزاری: باشگاه آجودانیه، تهران تاریخ: یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ موضوع: آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال پس از هاوینگ. با همراهی صرافی پول نو و سایر حامیان رویداد، شرکت کنندگان می‌توانند اطلاعات جدیدی را دریافت و با افراد متخصص این حوزه به گفت‌وگو بپردازند.

این رویداد با حمایت کسب‌وکارهایی چون والکس، پول نو، آبان‌تتر،  زربان، یوبیتکس و اکس اونیکس برگزار می‌شود.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد هاوینگ بیت کوین

کارشناسان ما همراه شما هستند تا به سوالات تخصصی شما درباره هاوینگ بیت کوین و هرچه به آن مرتبط است پاسخ دهند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)