در رویداد هاوینگ بیت کوین مهمان پول نو باشید! + کد تخفیف

پول نو حامی رویداد هاوینگ بیت کوین
شبنم رضا

زمان مطالعه :

2 دقیقه

روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ رویداد هاوینگ بیت کوین در تهران، باشگاه آجودانیه برگزار می‌شود. در این رویداد ۴۰۰ نفر از فعالان اکوسیستم رمزارزی ایران دور هم جمع می‌شوند و درباره اتفاقات پیش روی بازار کریپتو و آینده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با شما صحبت می‌کنند. پول نو به عنوان یکی از حامیان این رویداد در کنار دیگر فعالان اکوسیستم رمزارز و بلاکچین ایران حضور خواهد داشت. و مدیرعامل صرافی پول نو نیز سخنرانی خواهد کرد.

حضور در این رویداد برای همگان امکان‌پذیر است. برای دریافت کد تخفیف اختصاصی پول نو جهت شرکت در رویداد هاوینگ بیت کوین در کانال تلگرام پول نو پیام دهید.

موضوع رویداد هاوینگ بیت کوین

در رویداد هاوینگ بیت کوین افراد فعال در حوزه رمزارز و علاقه مندان به ارز دیجیتال با هم گفت و گو می‌کنند و شبکه سازی جالب و جذابی که جای آن در فضای کریپتوی ایران خالی است شکل می‌گیرد. همه با هر دانش نقطه نظری که دارند می‌توانند درباره پیش بینی خود نسبت به هاوینگ بیت کوین و تاثیری که خواهد داشت صحبت کنند. شما با حضور در این رویداد می‌توانید سناریوهای مختلف پیش رو را بشنوید، تحلیل کنید و به کار ببندید.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد هاوینگ بیت کوین

کد تخفیف پول نو برای رویداد هاوینگ بیت کوین

این رویداد برای چه افرادی مناسب است؟

  •  علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال
  • مدیران صرافی‌های رمزارزی
  • فعالان اکوسیستم رمزارزی
  • پژوهشگران بلاکچین
  • متخصصان فنی بلاکچین 
  • کسب‌وکارهای پرداخت‌یاری
  • سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی
  • تامین‌کنندگان سخت‌افزارهای این صنعت
  • تریدرها

برنامه رویداد هاوینگ بیت کوین

این رویداد جذاب در باشگاه آجودانیه تهران به آدرس: تهران خیابان سباری (آجودانیه)، باشگاه آجودانیه بر گزار می‌شود. شامل گفت‌وگوی آزاد درباره هاوینگ و تاثیر آن بر بازار و کسب و کارهای مالی فعال در ایران است. پذیرایی از میهمانان و برگزاری مسابقه و اهدای جایزه بخش جذاب دیگر این رویداد خواهد بود. در ادامه، غرفه حامیان رویداد از جمله صرافی پول نو پذیرای کاربران و علاقه‌کندان دنیای رمزارزها خواهد بود و شما می‌توانید با فعالیت‌های پول نو و برنامه‌های پیش روی آن آشنا شوید.

این رویداد با حمایت کسب‌وکارهایی چون والکس، پول نو، آبان‌تتر، زربان، یوبیتکس و اکس اونیکس برگزار می‌شود.

کارشناسان ما همراه شما هستند تا به سوالات تخصصی شما درباره هاوینگ بیت کوین و هرچه به آن مرتبط است واسخ دهند. امیدواریم روز یکشنبه شما عزیزان را از نزدیک ببینیم و رو در رو با شما صحبت کنیم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

2

نظر مخاطبان (0)